Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[TomTom5] Installatie volledig op extern geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 557 views sinds 30-01-2008

• Paters
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb TomTom5 op mijn HP ipaq geinstalleerd. Bij de installatie heb ik ervoor gekozen om de Navigator op mijn geheugenkaart te zetten (net als alle kaarten). Nu heeft hij toch een aantal bestanden in mijn program files map gezet. Weet iemand een methode hoe ik TomTom5 volledig op mijn geheugenkaart kan zetten? Ik wil namelijk dat als ik mijn HP hard reset, de navigator gewoon kan openen van de geheugenkaart. Is dit mogelijk?

• Wodde2
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09-2021
Dat kan niet.
Wat je wel kunt doen is de kaart eruit trekken, en vervolgens met ActiveSync een backup maken van je PDA.
Na een HardReset hoef je dan alleen de backup terug te zetten, kaart erin en alles werkt weer.

Verwijderd

Toevallig heb ik dat vanmiddag zitten doen :)

Gewoon de .cab files op SD zetten en vanaf SD de cab-files aanvinken dan installeert hij alles. Alleen met voices is het wat lastig om te kijken welke voice-cab's je precies nodig hebt. Ben daar nog niet helemaal uit, heb ze maar gewoon allemaal geinstalleerd :P

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:02:
Toevallig heb ik dat vanmiddag zitten doen :)

Gewoon de .cab files op SD zetten en vanaf SD de cab-files aanvinken dan installeert hij alles. Alleen met voices is het wat lastig om te kijken welke voice-cab's je precies nodig hebt. Ben daar nog niet helemaal uit, heb ze maar gewoon allemaal geinstalleerd :P
Gewoon eventjes de filetjes die naast de cab files staan bekijken, naar mijn weten zijn voice14 en voice15.cab de nederlandse.

• Wodde2
Ik heb deze variant inderdaad nog nooit geprobeert, maar het klinkt veelbelovend.
Alleen ik heb de orginele versie en bij mij zijn de voice-cab-filletjes niet genummerd.
NLDM.CAB is b.v. de stem van Bram, er staat een NLDM.WAV filetje bij als voorbeeld.

• Paters
  • Niet online
Ik heb het geprobeerd. Helaas installeerd hij nog steeds dingen in mijn Program Files map. Iemand nog suggesties?

Verwijderd

Paters schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 19:03:
Ik heb het geprobeerd. Helaas installeerd hij nog steeds dingen in mijn Program Files map. Iemand nog suggesties?
Maar dat is toch ook niet erg :? Ik snap je probleem niet :)

• Wodde2
Paters schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 19:03:
Zoals ik al eerder zei, dat kan niet. Hij zal altijd iets in je Windos DIR rotzooien. Bij sommige PDA's ook in het register. Dus na een hard-reset ben je het snelst klaar met die backup.

Verwijderd

Als je nou het programma op de SD hebt staan bv TT5 Benelux kan je dan de hele meuk kopieren (met cardreader) en dan op een grotere kaart zetten ? Dus 256MB met Benelux er uit en 1 Gig met TT5 Benelux en enkele kaarten van Europa erin, en dan dus alleen dmv kopieren.

Gaat dat werken ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 13:30 ]

• Paters
  • Niet online
Zover ik weet kun je de mappen gewoon kopieeren en op een SD kaart zetten. Het programmatje (Navigator) installeert altijd iets op het geheugen van de PDA. Ik heb nog die bestanden geprobeerd te verplaatsen naar de SD kaart. Echter werkt het programma niet meer.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
We hebben pruts-mods en we hebben pruts-mods, maar Standeman is toch weer een aparte categorie. _O-

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.