Hoi!
Ik ben een beetje voorzichtig ingesteld als het gaat om laptop's kopen. Ik heb een laptop samengesteld op de Dell website zie hier onder.
Inspiron 9300 Standard Features BSD: Intel® Centrino™ Mobile Technologie
Inspiron Processor: Intel® Pentium® M Processor 770 (2.13 GHz, 2MB L2 Cache, 533MHz FSB)
Inspiron Scherm: 17" WXGA+ LCD Display
Inspiron Geheugen: 1024MB 400MHz DDR II RAM (2x512)
Inspiron Grafische kaart: 256MB NVIDIA® GeForce™ 6800 Go, PCI-Express x16
Inspiron Harde Schijven: 60GB Ultra ATA/100 (7200 rpm) Harde Schijf
Inspiron Multi Bay mogelijkheden: Internal 24x CD-RW/ 8x DVD combo driver
Het lijkt mij een harstikke goeie laptop voor waar ik het ga gebruiken namelijk voor mp3's draaien op feestjes (ben DJ) dus ik eis wel stabiliteit, ook wil ik er lekker op kunnen gamen. Het budget is 1500 euro ex BTW, deze laptop is 1495 E ex btw. Maar, ik heb gekeken op het forum hiero, over de mening van Dell's maar dat dateerd uit 2002. Iemand zei mij eens "Dell gebruikt allemaal afgekeurde shit daarom kunnen ze het goedkoop maken blablabala" dat heeft mij een beetje onzeker gemaakt, willen jullie je mening geven. Daar heb ik veel aan. Wat zijn eigenlijk de update mogelijkheden van de Videokaart?
Bvd,
Niejo
Ik ben een beetje voorzichtig ingesteld als het gaat om laptop's kopen. Ik heb een laptop samengesteld op de Dell website zie hier onder.
Inspiron 9300 Standard Features BSD: Intel® Centrino™ Mobile Technologie
Inspiron Processor: Intel® Pentium® M Processor 770 (2.13 GHz, 2MB L2 Cache, 533MHz FSB)
Inspiron Scherm: 17" WXGA+ LCD Display
Inspiron Geheugen: 1024MB 400MHz DDR II RAM (2x512)
Inspiron Grafische kaart: 256MB NVIDIA® GeForce™ 6800 Go, PCI-Express x16
Inspiron Harde Schijven: 60GB Ultra ATA/100 (7200 rpm) Harde Schijf
Inspiron Multi Bay mogelijkheden: Internal 24x CD-RW/ 8x DVD combo driver
Het lijkt mij een harstikke goeie laptop voor waar ik het ga gebruiken namelijk voor mp3's draaien op feestjes (ben DJ) dus ik eis wel stabiliteit, ook wil ik er lekker op kunnen gamen. Het budget is 1500 euro ex BTW, deze laptop is 1495 E ex btw. Maar, ik heb gekeken op het forum hiero, over de mening van Dell's maar dat dateerd uit 2002. Iemand zei mij eens "Dell gebruikt allemaal afgekeurde shit daarom kunnen ze het goedkoop maken blablabala" dat heeft mij een beetje onzeker gemaakt, willen jullie je mening geven. Daar heb ik veel aan. Wat zijn eigenlijk de update mogelijkheden van de Videokaart?
Bvd,
Niejo
[ Voor 11% gewijzigd door Niejo op 13-07-2005 14:45 ]
...