Ik wil een script maken waarbij er op een knop naast een textveld gedrukt kan worden, aan deze knop hang ik een onclick event waarmee de functie popup_tree() aangeroepen wordt met de nodige parameters. Het probleem is nu dat ik meerdere textvelden heb en dus aan de functie popup_tree() de rij nummer (van table) mee wil geven om de popup de data weg te laten schrijven naar het juiste textveld in de main pagina.
functie add() en de knop add bevinden zich in de popup pagina en worden gebruikt om de data naar de main pagina weg te schrijven.
Ik weet alleen niet hoe ik het rijnummer wat aan popup_tree() functie meegegeven wordt aan de popup mee kan geven, zodat de add() functie weet naar welke textveld hij moet wegschrijven.
functie add() en de knop add bevinden zich in de popup pagina en worden gebruikt om de data naar de main pagina weg te schrijven.
Ik weet alleen niet hoe ik het rijnummer wat aan popup_tree() functie meegegeven wordt aan de popup mee kan geven, zodat de add() functie weet naar welke textveld hij moet wegschrijven.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| // bevindt zich in de main page
function popup_tree(page, width, height) {
// pop must be displayed in the center of the screen
var left = (screen.availWidth/2) - (width/2);
var top = ((screen.availHeight/2) - (height/2)) / 2;
window.open(page,'pop','width='+width+',height='+height+',status=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no,left='+left+', top='+top);
}
// bevinden zich in de popup
function add() {
opener.document.macro_conditions_form.veldnaam.value = tree_target_frame.device_status_form.id + " == " + tree_target_frame.device_status_form.device_status.value;
self.close();
}
<input type="button" class="button" value="add" name="add_button" onclick="add()" style="font-size: 8pt; width: 35"> |
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 13:22 ]