Toon posts:

[XP] Raar scherm afmelden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik met de muis over "andere gebruiker" of "afmelden" wordt het beeld vreemd. Normaal gezien moet het windows bureaublad naar een donker bureaublad faden maar bij ons gebreurt er iets raar.

zie hier: http://users.pandora.be/neoproject/raar.JPG

Weet iemand de oorzaak en remedie? tnx

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 13:18 ]

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:15
Is dit altijd al zo geweest? En heb je de laatste nieuwe drivers van je videokaart geïnstalleerd?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Topicstarter
het is een vers geïnstalleerde windows XP, ik had standaard drivers geïnstalleerd (riva tnt 2 64 ofzoiets) en nadien via een windows update nieuwe drivers gekregen. In windows zelf merk ik niets van grafische problemen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Update eens naar de allernieuwste drivers? :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lijkt me inderdaad een rotte videodriver, waarschijnlijk de ene die je via Windowsupdate hebt binnengehaald.... Kan je die nog even verwijderen (wellicht via veilige modus) .... Anders misschien de kabel rot :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
idd eerst had ik de driver gekregen van de windows installatie zelf, daarna gaf de windows update nog enkele hardware updates en die heb ik binnengehaald. Dus ik zal ze de volgende keer bij men vriendin verwijderen via veilige modus en nieuwe installeren.
Ik zal het resultaat later posten (begin volgende week).

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-03 22:19

Garyu

WW

Heb precies hetzelfde probleem met een Riva TNT kaartje. Opeens was het weg, nu is het er weer.

Zal dus wel een driver probleem zijn zoals hierboven vermeld, maar volgens mij zijn die drivers de laatste tijd niet veranderd. Achja, echt enorm storend is het niet, al vraag ik me wel af waarom er precies daar (en nergens anders) een fout optreedt, en wat daar de oorzaak van is.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Pagina: 1