Toon posts:

6800 ultra bios op 6800 LE

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om (indien 16x1, 6V @ ultra clocksnelheid haalbaar is op de kaart) een 6800LE met een Ultra bios te laten draaien ipv. een gemodde 6800LE bios.

Dit in verband met de 128MB vs 256MB.

Iemand hier die er wat over kan vertellen of die het geprobeerd heeft, en zo ja: met welke kaart?

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:00
Er zijn 18 topics geweest over de mogelijkheden met de 6800LE. Dus ik zou zeggen "neem ze even door" aangezien ook biossen behandeld zijn en welke mogelijkheden er zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Cardinal op 13-07-2005 12:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
cardinal808 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:58:
Er zijn 18 topics geweest over de mogelijkheden met de 6800LE. Dus ik zou zeggen "neem ze even door" aangezien ook biossen behandeld zijn en welke mogelijkheden er zijn.
Niet echt heel veel tijd voor dus vandaar dat ik de vraag hier ook nog even stel, in de hoop dat er ook nog iemand aardig genoeg zou zijn om met een simpel "ja" of "nee" te antwoorden.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

nee dat gaat niet, omdat de timings van gddr3 en ddr vanders zijn, ook is het 128/256mb een probleem, je zult dus met een gemod bios aan de slag moeten

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Denk dat een LE kaart sowieso niet de mem speed van de ULTRA aan kan, met mijn LE kom ik niet eens in de buurt van die snelheid

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

PilatuS schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 13:47:
Denk dat een LE kaart sowieso niet de mem speed van de ULTRA aan kan, met mijn LE kom ik niet eens in de buurt van die snelheid
ook zo maar dat zou je kunnen modden, mara het werkt zoiso niet

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

Verwijderd

1. je jaagt er dan veel te veel volts doorheen.

2. pak nibitor, en neem de bios van de neppe 6800GT van asus (de ene met ddr ram). en veradenr die :)

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:00
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 13:14:
[...]
Niet echt heel veel tijd voor dus vandaar dat ik de vraag hier ook nog even stel, in de hoop dat er ook nog iemand aardig genoeg zou zijn om met een simpel "ja" of "nee" te antwoorden.
We zijn hier niet even voor de snelle vragen, pro-actief zoeken naar je vraag mag ook wel. Daarnaast gaat anders iedereen even een vraagje stellen omdat ze geen zin hebben om in een TS te kijken.
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 14:36:
1. je jaagt er dan veel te veel volts doorheen.

2. pak nibitor, en neem de bios van de neppe 6800GT van asus (de ene met ddr ram). en veradenr die :)
(dankje pookieguy) wat dus uitgebreid in de TS staat van de vele 6800LE Topics :O

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
'Niet echt tijd daarvoor' is niet echt een geldig argument hier. Ga ajb eerst zelf op zoek.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.