Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Beste Medetweakers,

ik heb een kleine vraag, ik ben namelijk op zoek naar een simpele plastic stylus voor mijn pda's
het gaat hier om een bedrijf met meerdere pda's, de pennetjes worden wel eens verloren, dus het is een beetje zonde als we iedere week een niet pakje met 3 stylussen moeten kopen, tegen een behoorlijk bedag! ;)

daarom was ik op zoek naar simpele plastic stylusen, maar onze vriend google kon mij niet verder helpen, misschien weten jullie meer?

alvast bedankt!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:36

Illusion

(the art of)

tsjah.. je personeel beter opleiden is natuurlijk het goedkoopste :)

Maar wat ik met bijv.9V batterijen doe is direct de importeur bellen, zeggen dat ik er zoveel-honderd nodig heb, en dan stuurt hij me gewoon een grote doos, met daarin allemaal kleinere dozen met daarin steeds 10blisters, met elk 1 batterij. Omdat je in een keer veel besteld, krijg je daar best wel flinke kortingen op. (bijv. een duracell procell 9V voor 1,89 euro ex btw (die zitten trouwens in doosjes van 10, zonder blisters, scheelt een hoop ruimte :) )

dus bel de importeur van belkin gewoon eens op, en leg hem voor wat je wilt

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Illusion schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 22:53:
tsjah.. je personeel beter opleiden is natuurlijk het goedkoopste :)
Tja het zijn boeren, en je weet een beetje hoe dat gaat, die dingen raak je gewoon kwijt! of je ze nou opleid of niet! ;)
Maar wat ik met bijv.9V batterijen doe is direct de importeur bellen, zeggen dat ik er zoveel-honderd nodig heb, en dan stuurt hij me gewoon een grote doos, met daarin allemaal kleinere dozen met daarin steeds 10blisters, met elk 1 batterij. Omdat je in een keer veel besteld, krijg je daar best wel flinke kortingen op. (bijv. een duracell procell 9V voor 1,89 euro ex btw (die zitten trouwens in doosjes van 10, zonder blisters, scheelt een hoop ruimte :) )

dus bel de importeur van belkin gewoon eens op, en leg hem voor wat je wilt
bedankt voor deze tip! ik ga daar even achteraan!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
kwijtraken is zelf betalen,
zo leren ze het wel af ;)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:36
bij ons in de supermarkt zijn er 5 handterminals waar de pennetjes ook regelmatig van kwijtraakten. oplossing is een pennetje met een elastieken touwtje eraan vast. verlies je het pennetje blijft ie aan het apparaat vastzitten door middel van dit touwtje. dan ben je van het hele gekloot af.