Toon posts:

[Outlook] agenda en vergaderverzoeken

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De situatie is als volgt.

Ik heb een directeur met een secrataresse. Beide draaien met outook XP op een exchange 5.5 mailbox.

De secrataresse is door de directeur gemachtigd om zijn agenda te beheren. Zij kan voor hem afspraken maken en accepteren en weigeren.

Ze komt in de agenda omdat de hele directeurs mailbox gedeeld staat en als extra wordt geopend bij haar eigen mailbox. Per onderdeel van de mailbox staan vervolgens weer rechten uitgedeeld.

Als zij vanuit de agenda van de directeur een vergaderverzoek stuurt zou zij ook de eventuele replies moeten ontvangen.
Echter dit gebeurt niet.

Is er een manier om dit wel te laten gebeuren ?

Wat ik al geprobeerd heb maar niet een voldoende oplossing gaf zijn regels op de inbox van de directeur die controleren op acceptatie of weigering of voorlopig.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:20

samo

yo/wassup

Dan moet je haar 'delegation rights' geven in plaats van 'full access'... Dan worden mails verstuurd als "secrataresse on behalf of directeur"

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Topicstarter
samo-arne schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:20:
Dan moet je haar 'delegation rights' geven in plaats van 'full access'... Dan worden mails verstuurd als "secrataresse on behalf of directeur"
Dat gebeurd ook, op het moment dat ik bijvoorbeeld een verzoek ontvang is dat van de secrataresse namens de directeur.

Als ik dan echter daarop reageer komt het bij de directeur terecht en niet bij de secrataresse. Wat voor ons dus wenselijk is.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Outlook is onderdeel van Microsoft Office. Dat bespreken we tegenwoordig niet meer in Software Algemeen, maar in Officesuites en -software. Vandaar dat ik je topic even verplaats.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters