Als een topic ("topicnaam Deel X") vol raakt, dan maken jullie een "topicnaam Deel X + 1" aan. Waarom is dat eigenlijk en waarom wordt er niet achter elkaar doorgepost?
In veel gevallen wordt:
Neem Ervaringen met 20-inch TFT-schermen en groter (deel 4). Ik kom aan het eind "Deel 5 van het 20+"-topic kan overigens ook van start gaan, deze zit vol." en dan?
Zoeken dan maar naar: "Ervaringen met 20-inch TFT-schermen en groter (deel 5)" met resultaat:
Nu kan ik mijn settings gaan aanpassen, maar langer dan 15 seconden wachten lijkt me wat lang. Dus dan kies ik er vaak voor om te zoeken via Google naar: "Ervaringen met 20-inch TFT-schermen en groter (deel 5)". Vaak krijg ik dan het goeie topic direct ervoor, maar bij een aantal vind Google hem niet, zoals ook nu het geval is.
Wat nu? Zoeken op de reacties van de topicposter van Deel X wellicht?
Ik wil me best uitsloven, maar om na 4 stappen pas misschien een resultaat te krijgen vind ik iets te ver gaan.
1 link in deel X bevordert het navigeren en dus GoT
Dus graag altijd een link van Topic deel X naar Topic deel X + 1.
Wat vinden jullie ervan?
Als het een 'standaard' wordt, kan ik een moderator erop aan te spreken als hij zich daar niet aan houdt?
In veel gevallen wordt:
- Topic deel X gesloten
- Topic deel X + 1 aangemaakt
- In Topic deel X + 1 wordt wel naar de vorige topic delen verwezen, wat ik netjes vind.
- In Topic deel X wordt geen link gemaakt naar deel X + 1
Neem Ervaringen met 20-inch TFT-schermen en groter (deel 4). Ik kom aan het eind "Deel 5 van het 20+"-topic kan overigens ook van start gaan, deze zit vol." en dan?
Zoeken dan maar naar: "Ervaringen met 20-inch TFT-schermen en groter (deel 5)" met resultaat:
code:
1
2
3
4
| Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug. De zoekactie nam meer dan 15 secondes in beslag en is gestopt. Verander de zoekstring (vooral de phrase search gedeelten, als u deze gebruikt) of probeer het opnieuw (interne identificatie: find::execute_omega::read_data) |
Nu kan ik mijn settings gaan aanpassen, maar langer dan 15 seconden wachten lijkt me wat lang. Dus dan kies ik er vaak voor om te zoeken via Google naar: "Ervaringen met 20-inch TFT-schermen en groter (deel 5)". Vaak krijg ik dan het goeie topic direct ervoor, maar bij een aantal vind Google hem niet, zoals ook nu het geval is.
Wat nu? Zoeken op de reacties van de topicposter van Deel X wellicht?
Ik wil me best uitsloven, maar om na 4 stappen pas misschien een resultaat te krijgen vind ik iets te ver gaan.

Dus graag altijd een link van Topic deel X naar Topic deel X + 1.
Wat vinden jullie ervan?
Als het een 'standaard' wordt, kan ik een moderator erop aan te spreken als hij zich daar niet aan houdt?