HP NW8000 - FireGL wordt na reparatie 9600!?

Pagina: 1
Acties:

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op het werk kreeg ik een HP NW8000 mobile workstation, ik merkte direkt dat er enkele strepen op het scherm waren. Strepen pixels die een geel/wit achtig kleur gaven, de streep verplaatste zich als ik aan het scherm bewoog. Slecht contact dus? Binnen gedaan voor reparatie en ... Ik heb een nieuw scherm gekregen :-)

Maar plots is mijn ATI FIRE GL T2 128Mb een ATI 9600 Mobility 128Mb geworden!? Volgens HP moet mijn toestel een FIRE GL hebben, de goedkopere NC8000 heeft een 9600 mobility :-s

(1) Kaart vervangen? (2) Verkeerde driver geïnstalleerd? (3) Verkeerde bios geflashed?

Is er een proggy dat kan zien welke kaart ik effectief heb (aan de hand van hardware scanning)?

Maakt het eigenlijk een verschil in performance?

Verwijderd

Hoezo plots ? blijft het wel 128mb ? weet je zeker dat het moederbord ook niet vervangen is ?

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:58:
Hoezo plots ? blijft het wel 128mb ? weet je zeker dat het moederbord ook niet vervangen is ?
Daar heb ik geen idee van. Op mijn werk weten ze het ook niet :-| Ik verwacht een dezelfde specs als ze het moederbord vervangen.

Het blijft in ieder geval 128Mb video geheugen.

Verwijderd

poing schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:06:
[...]

Daar heb ik geen idee van. Op mijn werk weten ze het ook niet :-| Ik verwacht een dezelfde specs als ze het moederbord vervangen.

Het blijft in ieder geval 128Mb video geheugen.
Ik zou dan toch deze vraag even bij hp neerleggen als vervolg op de storings call, ik denk dat ze gewoon een verkeerd boederbord gemonteerd hebben.