Op het werk kreeg ik een HP NW8000 mobile workstation, ik merkte direkt dat er enkele strepen op het scherm waren. Strepen pixels die een geel/wit achtig kleur gaven, de streep verplaatste zich als ik aan het scherm bewoog. Slecht contact dus? Binnen gedaan voor reparatie en ... Ik heb een nieuw scherm gekregen :-)
Maar plots is mijn ATI FIRE GL T2 128Mb een ATI 9600 Mobility 128Mb geworden!? Volgens HP moet mijn toestel een FIRE GL hebben, de goedkopere NC8000 heeft een 9600 mobility :-s
(1) Kaart vervangen? (2) Verkeerde driver geïnstalleerd? (3) Verkeerde bios geflashed?
Is er een proggy dat kan zien welke kaart ik effectief heb (aan de hand van hardware scanning)?
Maakt het eigenlijk een verschil in performance?
Maar plots is mijn ATI FIRE GL T2 128Mb een ATI 9600 Mobility 128Mb geworden!? Volgens HP moet mijn toestel een FIRE GL hebben, de goedkopere NC8000 heeft een 9600 mobility :-s
(1) Kaart vervangen? (2) Verkeerde driver geïnstalleerd? (3) Verkeerde bios geflashed?
Is er een proggy dat kan zien welke kaart ik effectief heb (aan de hand van hardware scanning)?
Maakt het eigenlijk een verschil in performance?