Ik wil mijn huidige exchange 2003 server gaan vervangen omdat hij te langzaam is.
de nieuwe server moet tijdelijk alle functies gaan overnemen. (ook AD/DNS/DHCP enz)
nu heb ik hem al Domain Controller gemaakt en de DNS is ook al gerepliceerd.
Exchange 2003 is ook geinstalleerd en ik heb 2 routing groups gemaakt.
tussen de 2 routing groups heb ik een connector gemaakt (routing group connector)
Op de nieuwe server heb ik een user aangemaakt (test) maar als ik nu een email naar deze user stuur krijg ik deze melding :
test op 13-7-2005 9:53
Door een configuratiefout in het e-mailsysteem wordt het bericht heen en weer gestuurd tussen twee servers of tussen twee geadresseerden. Neem contact op met de systeembeheerder.
<zeus.coolegem.org #5.3.5>
Zeus is de oude server en Ares is de nieuwe server.
Volgens mij mis ik wat, is eigelijk wel heel erg want ik heb maandag 70-284 gehaalt
de nieuwe server moet tijdelijk alle functies gaan overnemen. (ook AD/DNS/DHCP enz)
nu heb ik hem al Domain Controller gemaakt en de DNS is ook al gerepliceerd.
Exchange 2003 is ook geinstalleerd en ik heb 2 routing groups gemaakt.
tussen de 2 routing groups heb ik een connector gemaakt (routing group connector)
Op de nieuwe server heb ik een user aangemaakt (test) maar als ik nu een email naar deze user stuur krijg ik deze melding :
test op 13-7-2005 9:53
Door een configuratiefout in het e-mailsysteem wordt het bericht heen en weer gestuurd tussen twee servers of tussen twee geadresseerden. Neem contact op met de systeembeheerder.
<zeus.coolegem.org #5.3.5>
Zeus is de oude server en Ares is de nieuwe server.
Volgens mij mis ik wat, is eigelijk wel heel erg want ik heb maandag 70-284 gehaalt