Probleem Opstarten Videokaart

Pagina: 1
Acties:

• DTorro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 04:28
Ik heb een Asus V7100 Geforce 2 en hij doet de laatste tijd nogal raar.

Alles draait prima in windows enzo maar bij het opstarten doet hij vreemd.
Als ik de pc reboot blijft mijn scherm zwart als ik hem een paar keer reset wil hij ook nog wel vaak zwart blijven, soms pakt hij em wel en dan flitst mijn scherm aan en blijft hij goed werken ook.
soms moet ik eerst mijn kaartje eruit halen voordat hij weer een beeld geeft..
ik vind het erg raar dat hij problemen geeft bij het opbooten..

lijkt wel of hij niet genoeg stroom trekt ofzo (Kast AOpen HQ-08)
Abit kt7 TH 900@1020 (10*100 + 2)

weet iemand een oplossing?
edit:

typo's

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Geen flauw idee. Maar het probleem vans stroom zou kunnen, alleen heeft geforrce2 daar niet zoveel last van.
Doe als ik en haal alles van je moederbord af behalve de videokaart. Ook de CDrom etc (alles wat stroom vreet dus).
Als íe het dan probleemloss doet, dan is het dus geen stroomprobleem. Doet íe het niet dan is íe stuk.

Als íe het wel doet moet je alleen je onderdelen er 1 voor 1 weer in terug stoppen om te kijken wat er dan wel aan mankeert. Zal een IRQ kunnen zijn.

* Delerium is gvd 3 dagen bezig geweest om zijn Asus 7700 aan de praat te krijgen. 2D no problem, maar 3D..... [img=15,15]i/s/frown.gif[/img]

• DTorro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 04:28
toch denk ik niet dat dat het is.. de aopen is een 300 watt kast en ik heb 2 cd-roms en 2 harde schijven erin zitten..

ik denk toch dat de kaart niet lekker is

Verwijderd

Hi,

Ik heb mijn complete pc nu bij Graficall liggen, aangezien mijn 7700 niet wil samenwerken met mijn kt7 raid moederbordje..

Ik las ook nog het volgende artikel:

http://www.insanehardware.com/articles.php?i=00003

Anyway.. veel succes.