Toon posts:

HELP!! Stukje van core af van Celeron II!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai mijn golden orb de verkeerde kant op om hem er af te halen, en toen schoot mijn pin van de converter af, wat de koeler vast houd, waardoor de koeler over de processor schuurde.
Probleem: hoekkie van de core af.
Het is maar heel klein, een paar 10e milimeters, maar als je goed kijkt zie je een ander kleur metaal er achter zitten.
Dus als je in dat hoekje kijkt zie je een ander kleur metaal komen.
Is dat erg? Zal ik hem terugsturen, of zal ik hem houden? Hij doet het wel nog.

HEEEL ERG BEDANKT!!
Dit zuigt:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als íe het nog doet dan hoeft íe ook niet terug. Je bent inmiddels nummer 10.535 met dit probleem waarbij het CPU'tje gewoon werkt.

Verwijderd

Topicstarter
thanx!!

Verwijderd

Topicstarter
Doet ut nog prima, de CPU. Ik type dit er op.
Ik ben wel blij dat ie het nog doet, want dat ding overclocked super!
566@933@1.75volt, default 1.7volt.
Dat is dus maar 0.05 volt hoger, zonder burn-in.
Met burn-in lukt default voltage misschien wel!

Verwijderd

WAARSCHUWING
GA NOOIT OP JE CPU TYPEN :)

nee maar ff to tha point: als ie het nog doet, is het goed. of wordt ie ook 20C warmer, instabiel, or whatever?

Verwijderd

Topicstarter
nope, allus doet ut nog lekkerz!
Hij draaid nu wel op een andere convertor, waardoor hij stabieler is als eerst:)
Maar kan het niet zijn dat als ik de koeler er een paar keer afhaal, en er weer opzet dat er weer een deel afbreekt?
Ik laat de koeler wel zitten hoor, maar niet dat me dadelijk mijn core in stukkies breekt.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Op zaterdag 13 januari 2001 15:09 schreef ecteinascidin het volgende:
Als íe het nog doet dan hoeft íe ook niet terug. Je bent inmiddels nummer 10.535 met dit probleem waarbij het CPU'tje gewoon werkt.
Merk wel op dat het hier om een CELERON CPU gaat, niet om een Duron/TB! Dit is de eerste keer dat ik lees over afbrekende core van een Celly/P3/P4, zijn meestal AMD CPU's waar dat gebeurd.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Is er een stukje van de core afgebroken of van het keramische materiaal aan de buiten kant. de core is de processor zelf, dit ding is ongeveer een bij anderhalve centimeter groot. Volgens mij kan je deze bij de celeron helemaal niet zien
Pagina: 1