Ik heb 2 Realtek kaartjes gekocht, en nu is de verbinding heel traag. Ik heb geen HUB of iets dergelijks in gebruik, het is een verbinding met een cross link cable. Wanneer ik iets kopieer tussen de 2 pc's (win98-linux, win98-95, win2k-95) krijg ik de snelheid niet hoger dan 1.7MB/s (dit gaf mijn filemanager aan). De kabel is zeer hoogstwaarschijnlijk goed (ik kan zo gauw even geen andere regelen). Ik heb de volgende vragen:
- Wat betekenen die ledjes?? De handleiding (vodje) zegt er niets over. Er zit 1 groen en 1 rood ledje op de kaarten en ze branden op beide pc's constant. Iets met collisions misschien?
- Wat zijn die duplex modes die je kunt instellen?
- Zijn er meer mensen die die kaartjes gebruiken, en geen problemen hebben? De C'T zegt dat die chip geen problemen geeft.
Bij voorbaat bedankt voor de hulp, grtz
- Wat betekenen die ledjes?? De handleiding (vodje) zegt er niets over. Er zit 1 groen en 1 rood ledje op de kaarten en ze branden op beide pc's constant. Iets met collisions misschien?
- Wat zijn die duplex modes die je kunt instellen?
- Zijn er meer mensen die die kaartjes gebruiken, en geen problemen hebben? De C'T zegt dat die chip geen problemen geeft.
Bij voorbaat bedankt voor de hulp, grtz