Ik heb windows xp geinstalleerd. Niks aan het handje.
Maar gelijk na de installatie krijg ik al een pop up venstertje.
Message from Security to Alert on 7/13/2005 5:10:47 AM
STOP! Windows requires immediate attention.
Windows has found Critical System Errors
To fix the errors please do the following:
1. Download Registry Repair from: http://www.fixregerror.com
2. Install Registry Repair
3. Run Registry Repair
4. Reboot your computer
FAILURE TO ACT NOW MAY LEAD TO DATA LOS AND CORRUPTION!
Dit staat er dan en die popup komt om de zoveel tijd, tevens kwam deze popup er al voor ik uberhaupt had aangesloten op internet dus het kan ook niet echt spyware zijn lijkt me maar ik sluit het niet uit.
Er komen steeds van soortgelijke popups maar dan met andere site en in een andere vorm, deze is met de registry een andere is over windows en verwijst me naar www.wupdate.net en weer een ander gaat over de registry en verwijst naar www.i-regscan.com. Het is allemaal erg irritant. En ik wil niet de gok nemen zomaar die zaken van die sites te downen en te installeren, voor hetzelfde geldt doet het immers niet wat het zegt....
Als iemand een oplossing weet zou ik m erg dankbaar zijn.
Vast bedankt!
Maar gelijk na de installatie krijg ik al een pop up venstertje.
Message from Security to Alert on 7/13/2005 5:10:47 AM
STOP! Windows requires immediate attention.
Windows has found Critical System Errors
To fix the errors please do the following:
1. Download Registry Repair from: http://www.fixregerror.com
2. Install Registry Repair
3. Run Registry Repair
4. Reboot your computer
FAILURE TO ACT NOW MAY LEAD TO DATA LOS AND CORRUPTION!
Dit staat er dan en die popup komt om de zoveel tijd, tevens kwam deze popup er al voor ik uberhaupt had aangesloten op internet dus het kan ook niet echt spyware zijn lijkt me maar ik sluit het niet uit.
Er komen steeds van soortgelijke popups maar dan met andere site en in een andere vorm, deze is met de registry een andere is over windows en verwijst me naar www.wupdate.net en weer een ander gaat over de registry en verwijst naar www.i-regscan.com. Het is allemaal erg irritant. En ik wil niet de gok nemen zomaar die zaken van die sites te downen en te installeren, voor hetzelfde geldt doet het immers niet wat het zegt....
Als iemand een oplossing weet zou ik m erg dankbaar zijn.
Vast bedankt!