Toon posts:

Jullie notebook-advies

Pagina: 1
Acties:
  • 1.181 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,

Al een tijd ben ik op zoek naar een notebook maar ik lijk er niet echt uit te komen. Hoe meer je je er in verdiept, hoe lastiger de keus wordt. Dus nu pak ik het eens anders aan: ik vraag jullie om advies. Ik schrijf hieronder een aantal wensen van mij op. Zouden jullie mij een laptop kunnen adviseren die aan de eisen voldoet, en waarvan jullie weten/ervaren/gehoord hebben dat het een goed ding is.

Wensen:

- stijlvolle notebook
- WXGA+ of SXGA+ (vind een mooi scherm belangrijk)
- 80 GB harde schijf
- 512 RAM
- +/- 1500 euro

Ben benieuwd naar jullie reacties.
Met groet,
GoBat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 22:28
Mmm...

Heb je zelf wel een beetje onderzoek gedaan? Schrijf eens op welke notebooks wel in aanmerking kwamen met jouw eisen? Dit kan je zelf gewoon via internet zoeken.

Dus zet zelf maar eens neer een tabel met welke notebooks jezelf al gevonden hebt voor elke prijs en welke specs (maak maar een mooie tabelletje) en ga dan nog eens vragen aan de mede forum genoten of ze nog andere ideeën hebben.

Verder mis ik andere belangrijke zaken als garantie termijn 1jr carry-in of 3jr onsite garantie etc.
DVD burner? Wifi? Wat ga je er mee doen? Grafische kaart belangrijk? Wat is stijlvol? Geef eens een paar voorbeelden van wat jij stijlvol vind?

Als je een winkel binnenstapt is ook de eerste vraag, wat gaat u er mee doen meneer\mevrouw?
Beetje meer initiatief wordt wel op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-10 08:43

janklp

FortyTwo Capital

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een lange tijd op zoek naar een notebook, en daarbij hoort natuurlijk onderzoek. Onderzoeken tot ik er bij neerval, zoals nu :) De reden dat ik niet meer informatie (wensen) geef is omdat ik van jullie een zo veel mogelijk objectief advies wil hebben. Ik wil niet te specifiek zijn. Het gaat me echt puur om de wensen die ik heb opgeschreven.

Ik heb natuurlijk al lang een idee, maar ik ben bang dat ik me blindstaar. Graag hoor ik meer van jullie.

De A6 serie van Asus was een van deze ideeen ;)

Groet,
GoBat
RedHead schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 01:05:
Mmm...

Heb je zelf wel een beetje onderzoek gedaan? Schrijf eens op welke notebooks wel in aanmerking kwamen met jouw eisen? Dit kan je zelf gewoon via internet zoeken.

Dus zet zelf maar eens neer een tabel met welke notebooks jezelf al gevonden hebt voor elke prijs en welke specs (maak maar een mooie tabelletje) en ga dan nog eens vragen aan de mede forum genoten of ze nog andere ideeën hebben.

Verder mis ik andere belangrijke zaken als garantie termijn 1jr carry-in of 3jr onsite garantie etc.
DVD burner? Wifi? Wat ga je er mee doen? Grafische kaart belangrijk? Wat is stijlvol? Geef eens een paar voorbeelden van wat jij stijlvol vind?

Als je een winkel binnenstapt is ook de eerste vraag, wat gaat u er mee doen meneer\mevrouw?
Beetje meer initiatief wordt wel op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LievenD
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:06
Wat voor soort notebook moet het zijn?
Een DTR, een thin-and-light of een ultraportable?
Hoelang moet hij op batterijen lopen?
Wat wil je ermee doen?

Ik was eerst van plan hier een aantal voorstellen te doen, maar vooraleer je op de hierboven gestelde vragen hebt geantwoord, is dat zinloos. Ik kan namelijk een dozijn voorstellen doen, waarvan er misschien 10 voor jou ongeschikt zullen blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien ook welbelangerijk om aan de geven hoelang hij mee moet gaan.
b.v. een jewel trekt het geen 3 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoek zelf even rond op het forum; er zijn genoeg ervaringen-topics te vinden over laptops, die aan je eisen voldoen. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.