This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ik zou even een andere voeding proberen.
Wat zijn je overige systeem specificaties, en heb je overgeclocked etc.
Misschien dat je systeem te warm werd?
Het hoeft dus niet perse je voeding te zijn. (Al klinkt het er wel naar)
maar me voeding gaat niet meer aan, zelfs als er verder niks meer aan zit (qua hardware) ben dus 99.99% zeker dat ie dood is, de vraag is alleen 'waarom'sajoku schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 00:55:
Ik zou even een andere voeding proberen.
specs:
Barton 2600+
6800GE (met 2x molex ingang
2x 256Kingston PC3200
3x 7200 toeren schijfjes
1x dvdfikker (die niks deed)
1x pci geluidskaart
1x pci tvkaart (die niks deed)
onboard:
1x audio 6.1
2x lan 100mbit (waarvan maar 1 aan stond)
4 usb apparaten
't was een 350Watt voeding. volgens de tabelletjes en rekensommetjes moet dat kunnen. Verder heb ik dat ding al tijden, en speel nadat ik die 6800GE heb gekocht ook vrij vaak BF2. hij trekt het dus wel gewoon.
bovendien zou me pc dan gewoon uit gaan, en verder niks...
Ik weet niet hoe oud de voeding was, maar het kan natuurlijk ouderdom zijn geweest.
Mijn voeding begon na 2.5 jaar ineens te piepen, net op tijd vervangen.
Mijn beste gok is dus ouderdom of een powersurge (grote piek of dal). Is de voeding niet oud, tja sommige dingen gaan gewoon stuk
Mijn voeding begon na 2.5 jaar ineens te piepen, net op tijd vervangen.
Mijn beste gok is dus ouderdom of een powersurge (grote piek of dal). Is de voeding niet oud, tja sommige dingen gaan gewoon stuk
Ik zou eerst ff proberen te kijken of er toevallig zekeringen inzitten die zijn gesprongen. Kijk wel uit met de binnenkant van 'n voeding, is toch vrij link, kan 'n hele tijd nog flink stroom op staan!
Als ie verder altijd werkte en hij doet 't na zekering(en) vervangen gewoon weer zou ik 'm gewoon blijven gebruiken... tenzij ie dat dagelijks gaat doen o'course...
Als ie verder altijd werkte en hij doet 't na zekering(en) vervangen gewoon weer zou ik 'm gewoon blijven gebruiken... tenzij ie dat dagelijks gaat doen o'course...
I see dead pixels...
jotheman, ik heb hem even open gehad, en er zit maar 1 zekering in, en deze is in orde 
verder is de voeding helemaal niet oud (half jaar/jaar ongeveer)
ook zie ik geen bol staande condensatoren of iets van dien aard..
ik zal morgen eens een andere voeding proberen, en kijken wat die doet. Waarschijnlijk draait het zaakje dan gewoon weer.
wat trouwens wel raar is, is dat het moederbord lampje wel gaat branden wanneer ik de voeding aansluit.
dit houd dus in dat er wel stroom uit komt...
verder is de voeding helemaal niet oud (half jaar/jaar ongeveer)
ook zie ik geen bol staande condensatoren of iets van dien aard..
ik zal morgen eens een andere voeding proberen, en kijken wat die doet. Waarschijnlijk draait het zaakje dan gewoon weer.
wat trouwens wel raar is, is dat het moederbord lampje wel gaat branden wanneer ik de voeding aansluit.
dit houd dus in dat er wel stroom uit komt...
Mijn oude Q-tec "450 wat" trok mijn huidige setup ook een tijdje maar met HL2 knalde hij opeens eruit, en begon rare piepen te maken bij belasting. Dus langzamerhand kan ie ook dood zijn gegaan.
Hmm wat gebeurt er als je de computer probeer te booten?
Gaat de voeding niet aan? Gaat de voeding aan maar zie je niks booten ?
Zitten er geen knikken in draadjes etc. ?
Gaat de voeding niet aan? Gaat de voeding aan maar zie je niks booten ?
Zitten er geen knikken in draadjes etc. ?
Pagina: 1