512mb usb stick met mp3

Pagina: 1
Acties:

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben opzoek naar een usb-stick van 512mb die ook als mp3-speler te gebruiken is. Er zijn er genoeg bij winkels als mediamarkt en zelfs kruidvat, maar ik zoek een goede. Goede merken als Creative en iRiver maken geen mp3-spelers die zonder kabeltje als usb-stick te gebruiken zijn (of heb ik het mis?)

Dus:

- 512mb (als het niet anders kan, 256mb)
- usb stick
- mp3 speler
- zonder kabel in usb-poort
- goede (geluids)kwaliteit

Heeft iemand suggesties?

Of is het misschien toch beter om een aparte mp3-speler te kopen en een usb-stick? (wel weer twee apparaten)

[ Voor 11% gewijzigd door floduR op 12-07-2005 23:19 ]

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
http://www.mp3spelers.nl/?hcat&id=1&memory=512

misschien dat je daar iets kan vinden, volgens mij bestaan die dingen wel. Maar ik zou zo 1 2 3 niet weten welk merk of iets in die richting wellicht kan de site je hulp bieden.

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:17
wat mag het kosten?
je kan voor de ipod shuffle kijken

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:08
Jawel joh, ik heb zelf net de creative muvo micro n200 gekocht. Deze is idd met kabeltje, maar de tegenhanger is de muvo v200 die kan je zo als usb-stick gebruiken.
De creative muvo tx(fm) zijn ook hetzelfde.

Eventjes in de pricewatch kijken en je hebt eentje van 512mb voor 70euro...
Ze zien er gelikt uit, zijn erg klein(vooral de micro n200 dus) en erg licht, wel duurzaam en doen lang met de batterij(15uur op 1AAA) usb 2.0 en goed geluid zit erin.

Ik vind de v200 nog de mooiste, alleen die is er alleen in zilver
Afbeeldingslocatie: http://images.creative.com/iss/images/products/headers/prod10732_hdr_1_6_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.creative.com/iss/images/products/headers/prod9771_hdr_1_6_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.creative.com/iss/images/products/headers/prod10919_hdr_1_6_1.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door ToFast op 12-07-2005 23:35 ]

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Ik denk dat een iPod Shuffle een goede optie is. >:)
Helemaal niet omdat een iPod een hype/whatever is, maar hij is qua specs wel aantrekkelijk :P
Geen gedoe met batterijen, is een usb-stick, 512 MB en 1 GB versie, en simpel in gebruik.

Ik heb er zelf nu ook 1, en hij is heel erg handig en heb goede ervaringen ermee.
Ik zocht ongeveer de zelfde specs, alleen dan gewoon met een accu.
(en als je via via zo'n ding voor 50 euro kan krijgen, waarom zou je nee zeggen? :+ )

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je goeie geluidskwaliteit wil, dan zul je toch echt voor een "echte" mp3speler moeten gaan.
Met jou eisen zijn er wel genoeg spelers te vinden.

Verwijderd

v200, heb ik. Snel kapot gegaan, batterij gingen veeeel eerder leeg dan de aangegeven; 17 uur, geluidskwaliteit vind ik niet zo goed, mijn oude sony walkman klinkt beter, je hoort geruis als het blauwe display aangaat. Check het v200 topicje maar ;)

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02 03:52
martijn- schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:25:
wat mag het kosten?
je kan voor de ipod shuffle kijken
Ik denk dat hij vast wel een displaytje wil :)

• ToFast
  • Laatst online: 15:08
Ik zal mn n200 eens uitvoerig testen. Ja het klopt je hoort wat ruis uit de mp3speler komen als het lcd schermpje brand, maar dat komt gelukkig niet uit de koptelefoon, maar uit de speler zelf en hoor je alleen als je hem tegen je oor aanhoudt.

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-02 15:41
je wil kwaliteit en direct in de usb poort steken, dan is dit iets voor jou: De IOPS MFP 350
ik heb hem zelf ook, echt een superdingetje. kost wel wat, 170€.
dan heb je een mp3speler met
  • Zeer goede geluidkwaliteit (veel in te stellen met SRS, WOW en 5-band equalizer)
  • Een uitklapbare (stevige) usb plug.
  • 128, 256 of 512 MB geheugen
  • FM Radio
  • Line In
  • Ingebouwde accu door USB op te laden
  • Ondersteuning voor mp3, wma, ogg en wav
  • 2x 13mW uitgang
  • En hij ziet er nog eens super uit ook ;)
ik heb hem zelf ook al een half jaar en hij bevalt me echt goed. hij is wel alleen te leveren door mmport.nl (die hebben alleenrecht op dat ding ofso) maar de bestelling gaat snel. k had m zondag besteld, dinsdag was ie binne :D

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Sir_Killalot
dit is misschien ook wel iets: http://www.sweex.nl/product.asp?pid=507&s=1

• Satch
  • Niet online
Er zijn er genoeg bij winkels als mediamarkt en zelfs kruidvat, maar ik zoek een goede.
Ik versta sweex als merk niet echt onder goed :P

• Sir_Killalot
Tja, zoveel kan er niet kapot gaan aan een MP3 speler ;)

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Philips Key 015
Heb hem zelf nu een half jaar, bevalt prima en voldoet aan al je eisen.

🖥️ | 🚗

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
ik had zelf een onbekend product maar ik kon er 2x1 gb aanhangen. Dat was een MP3 converter voor een USB stick. Dat wil zeggen je kon een micro USB stick komen en die schoof je in het spelertje en spelen maar. Er zat nog een andere kabel bij voor een extra USB stick. Dus zodoende had ik 2 gb muziek via flash binnen. Helaas was het product nog verreweg van perfect maar het was wel een aardige oplossing. Er was geen display aanwezig en nog meer dingen maar het concept vond ik wel aardig. Ook de oplaadbare batterij was goed.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• floduR
  • Niet online
DaNiEl KuNsT schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:54:
je wil kwaliteit en direct in de usb poort steken, dan is dit iets voor jou: De IOPS MFP 350
ik heb hem zelf ook, echt een superdingetje. kost wel wat, 170€.
dan heb je een mp3speler met
  • Zeer goede geluidkwaliteit (veel in te stellen met SRS, WOW en 5-band equalizer)
  • Een uitklapbare (stevige) usb plug.
  • 128, 256 of 512 MB geheugen
  • FM Radio
  • Line In
  • Ingebouwde accu door USB op te laden
  • Ondersteuning voor mp3, wma, ogg en wav
  • 2x 13mW uitgang
  • En hij ziet er nog eens super uit ook ;)
ik heb hem zelf ook al een half jaar en hij bevalt me echt goed. hij is wel alleen te leveren door mmport.nl (die hebben alleenrecht op dat ding ofso) maar de bestelling gaat snel. k had m zondag besteld, dinsdag was ie binne :D
Deze ziet er inderdaad heel goed uit, de prijs maakt niet zo veel uit, m'n budget loopt tot iets van 180 euro (dus liever iets goeds van 160 dan middelmatig van 100).

En iets in me zegt me dat dingen uit Azië altijd prima zijn en slecht verkrijgbaar zijn in europa om concurentie-redenen.

• Robbbert
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-02 09:46
Wat een dure prijzen allemaal!

Van het najaar had ik op de HCC dagen bij Norrod een USB MP3speler gekocht met 512 MB, FM-radio en voice recorder. En netjes met handleiding en CD. En dat voor maar 62 euro.

Ok, hij is merkloos en bij duurdere merken is de speler misschien wat steviger, beter en heb je meer kwaliteit.
Hiermee bedoel ik niet dat je het goedkoopste van het goedkoopste moet hebben, maar een MP3speler hoeft niet duur te zijn.

• floduR
  • Niet online
Robbbert schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 18:48:
Wat een dure prijzen allemaal!

Van het najaar had ik op de HCC dagen bij Norrod een USB MP3speler gekocht met 512 MB, FM-radio en voice recorder. En netjes met handleiding en CD. En dat voor maar 62 euro.

Ok, hij is merkloos en bij duurdere merken is de speler misschien wat steviger, beter en heb je meer kwaliteit.
Hiermee bedoel ik niet dat je het goedkoopste van het goedkoopste moet hebben, maar een MP3speler hoeft niet duur te zijn.
Ja, qua geld kost het financieël gezien wel duur >:)

De reden waarom ik er geen een onder de 100 euro wil, is omdat ze nogal snel kapot gaan. Ik heb op dit moment een PenDrive mp3 512mb, dat is wat ik zocht dus, maar na één keer vallen doet het beeldscherm het niet meer... Bovendien was de geluidskwaliteit en de bediening niet om over naar huis te schrijven. Van de verzekering heb ik nu dus weer geld en koop dat ding dus niet opnieuw (garantie had ook geholpen denk ik... maar dan krijg je hetzelfde apparaat, die ik toch al niet zo goed vond... fijn dat de verzekering gewoon geld geeft :) )

• floduR
  • Niet online
Hmm, ik had de MFP-350 besteld, maar deze is onverwacht uit de handel genomen door een defect (en tegelijk niet meer in het assortiment...)

Nu ben ik dus nog steeds opzoek naar een goede.

Creative valt bij mij een beetje af, te veel slechte verhalen over gehoord/gelezen. De speler moet in mijn geval goede geluidskwaliteit leveren en tegen een stootje kunnen.

• Robbbert
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-02 09:46
floduR schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 19:57:
Hmm, ik had de MFP-350 besteld, maar deze is onverwacht uit de handel genomen door een defect (en tegelijk niet meer in het assortiment...)

Nu ben ik dus nog steeds opzoek naar een goede.

Creative valt bij mij een beetje af, te veel slechte verhalen over gehoord/gelezen. De speler moet in mijn geval goede geluidskwaliteit leveren en tegen een stootje kunnen.
Over geluidskwaliteit hoef je je geen zorgen te maken, die is altijd wel goed. De geluidskwaliteit is bijna altijd alleen afhankelijk van je koptelefoon of dopjes. Meestal zijn de gratis bijgeleverde dopjes erg slecht en moet je zelf iets beters daarvoor zoeken.

• TweakV
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-03-2025
In een ander topic vond ik de JoS mp3-spelers, zie deze: MP120

Afbeeldingslocatie: http://www.jensofsweden.com/media/MP-120/jos_media_mp120_1_web.jpg

Werkt als USB 2.0 pendrive, 1GB, geen FM voor zover ik er uit kan opmaken. Ik ben op zoek naar hetzelfde als jij. Deze zal ong. rond de 130 euro moeten kosten.

Maar ja, hoe kom je er aan? :)

(BTW: de JoS MP130 zou een IOPS speler zijn?)

[ Voor 26% gewijzigd door TweakV op 16-07-2005 14:12 ]

• Nebula M31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:06

Nebula M31

prutser op microschaal

Ik heb zelf de MPIO FY300. Is een USBstick met accu van 256 MB. Hij komt, geloof ik, niet in 512 MB. Het is een kwalitatief goed dingetje met een heel goede geluidskwaliteit, als je een goede koptelefoon gebruikt. Ook heeft hij een FM-radio en equalizer en opnamefunctie enz. Alleen hij is erg duur, ik kocht hem voor 130 euro.

Evolutionair Geneticus

• Sir_Killalot
130 eu voor 256MB?

Beetje erg duur vind ik, ik heb laatst de hier bovenstaande Muvo V200 1GB gekocht (heeft ook FM enzo) voor 125 EU incl verzendkosten ;)

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

TweakV schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 13:54:
In een ander topic vond ik de JoS mp3-spelers, zie deze: MP120

[afbeelding]

Werkt als USB 2.0 pendrive, 1GB, geen FM voor zover ik er uit kan opmaken. Ik ben op zoek naar hetzelfde als jij. Deze zal ong. rond de 130 euro moeten kosten.

Maar ja, hoe kom je er aan? :)

(BTW: de JoS MP130 zou een IOPS speler zijn?)
Die lijkt verdacht veel op de iBead 150 maar dan met oled scherm Afbeeldingslocatie: http://www.mp3playerstore.com/player/ibead/150-3-b.jpg
De iBead 150 was iig de iBead 100 in een ander jasje. De iBead 100 heb ik 1,5 jaar gehad. Ik heb hem toen weg gedaan omdat 256MB te weinig was. Als dit dezelfde speler is maar dan met 1GB haal ik hem direct. Jens of Sweden heeft de iBead's wel vaker onder eingen naam uitgebracht. Super goede, en vooral erg kleine mp3 speler.
Pagina: 1