Toon posts:

*Updated* Nieuwe lijst onderdelen.

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na wat heen en weer geslinger heb ik weer wat onderdelen verwisselt voor andere op mijn wenslijst. Uiteraard wil ik weten of er zich nog problemen voor kunnen doen met een van deze of met elkaar.

Wat ik al heb/heb besteld.

CPU Koeler:
- Zalman 7700-cu Processor koeler.
Videokaart:
- ASUS EN6600GT DOOM3 Limited Edition.

Wat ik als eerste deel wil bestellen. ( www.Azerty.nl )
PSU:
- OCZ ModStream OCZ45012U 450 Watt
CPU:
- AMD Athlon 64 Venice 3000+, Socket 939, OEM
VGA Koeler:
- Zalman VF700-Cu Silent VGA Cooler
Geheugen:
- Corsair TWINX1024-3200C2PT DDR SDRAM, 1 GB, PC3200, 400 MHz, TWINX, matched pair (2x 512 MB), Platinum
HD:
- Seagate Barracuda 7200.7 Plus 160 GB, 7.200 rpm, 8 MB, SATA/150
MoBo:
- Asus A8N-E
DVD-ROM:
- Asus DVD-E616P2 16x, 48x, Wit, Retail

Wat ik als tweede deel wil bestellen
Northbridge Koeler:
- Zalman ZM-NB47J
Diskette Drive:
- OEM 3,5 diskettestation Zilver
Kast:
- AeroCool AeroEngine JR, Zilver
Geluidskaart:
- Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS Retail
Informatie Panel:
- AeroCool GateWatch Zilver
Boxen:
- Logitech X-530

Ik kan nog schuiven in mijn budget of onderdelen later kopen, dus als je nog betere componenten weet dan die er staan dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:34
hartstikke mooie typemachine? of is het een gamebak? geen idee wat je ermee wilt? pimpen?
oftewel, licht het geheel toe, anders kunnen we je niet echt helpen.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hehehe, redelijke vraag.

Het moet een mix worden tussen een lan-party achtige, overclocking game bak :D als zoiets bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:39
ik zou dan toch een dfi lanparty bord nemen en een 6800GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doeternietoe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:39
Is dit een soort vervolg op dit topic: :?
[rml][ Systeem] Nadelen van een systeem[/rml]

en je mag idd wel wat meer info geven, waarvoor gebruik je hem voor, en wat is het budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is inderdaad zo.. ik heb weer veel research gedaan t.o.v. mijn andere post. Hierbij heb ik dus veel andere onderdelen op mijn lijst gezet.
Mijn intentie is om een mooie kast te kopen die niet te duur is en er toch best stoer uit ziet. Daarnaast moet hij een goede airflow hebben. Ik heb de onderdelen die ik neer heb gezet geselecteerd omdat ze leuk over te klokken zijn (of dat ze dat al zijn). Verder ga ik toch heel wat zware spellen op deze bak spelen.. denk hierbij aan BF2, FarCry, Doom 3, Call of Duty United Offensive, Ghost Recon 3 etc. etc.

DFI bord: De setup van dit bord ligt mij niet zo (hoe de sloten op het bord zitten).. als ik de zalman vga koeler op mijn vidcard zet en nog goede airflow wil hebben dan heb ik nog maar 1 normale pci slot over als je het goed bekijkt. 6800: Ik ben van plan om na dat ik dit systeem heb.. een upgrade te doen van mijn moederbord videokaart en geheugen.. Iets in de richting van nog eens 1000 euro na een jaar. Maybe nog wat andere onderdelen die dan beschikbaar zijn.

Mijn budget voor nu is zo rond de 1100 Euro.. Ik blijf op zaterdagen werken dus als sommige onderdelen die toch echt beter zijn voor nu, en niet veel meer kosten zou aanraden dan wil ik dat natuurlijk graag horen.

Edit: Zonder Videokaart die al besteld is ligt mijn budget zo rond de 900 Euro.. voor die andere onderdelen dus.. De prijs van wat ik nu heb geselecteerd is 850 incl verzendkosten..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je even een kijkje neemt in de faq van dit subforum, kan je een voorbeeld topicstart vinden voor dit soort topics.... je huidige topicstart voldoet helaas nog niet aan de richtlijnen. Ik denk dat het voorbeeld wel een aardig beeld geeft van onze verwachtingen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Laurent op 13-07-2005 19:16 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.