Toon posts:

data op laptop en andere pc gelijk houden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet hoe je het in een of twee worden kan omschrijven dus vandaar mijn vraag hier.

Mijn probleem:
Ik heb een laptop en een normale pc en ik heb op beide foto's staan die ik niet kwijt wil.. ik denk dat ik alles wel zo'n beetje op beiden heb staan maar sommigen staan ook dubbel op beide pc's. Dit wil ik graag tegengaan. Beetje zonde van de ruimte anders (kan wel wat andere dingen bedenken die veel ruimte innemen >:) )

Weet iemand van een programma af waarbij je bijvoorbeel twee directories aan elkaar gelijk kan zetten en dat beijvoorbeeld het nieuwste (in mijn geval bewerkte foto) bewaard blijft op beide plekken.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:03

Nakebod

Nope.

Wat je zoekt is iig iets van synchronisatie software.
Ben hier op GoT wel eens wat pakketjes tegengekomen die controleren op verschillende directorys, of er veranderingen zijn. Alleen wat de namen waren, geen idee.
Even zoeken op mappen synchroniseren ofzo.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Topicstarter
das alvast een begin! dank je.. ik zal es ff daarop gaan zoeken. als iemand in de tussentijd nog een goed idee heeft :P

• SteelPan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:46

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:25
Is offline files van Windows geen goede optie? Op je laptop synchroniseer je dan de data van je normale pc. Wijzigingen worden gesynchroniseerd, etc.

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
SyncBack. Heeft veel functie's

SyncBack is our multi-award winning freeware program that helps you easily backup and synchronise your files to: the same drive; a different drive or medium (CDRW, CompactFlash, etc); an FTP server; a Network; or a Zip archive.

SyncBack was first released in November 2003 and quickly established itself as the finest freeware backup program available.

• Simple backup solution
• Many language versions available
• Detailed Help File
• No nag screens
• No advertisements
• No registrations
• No payments
• No spying
• No collection of demographic information
• No unauthorised Internet connections

en een adresje http://www.2brightsparks.com/syncback/

Ik zie dat ze tegenwoordig ook een betaalde versie hebben.

[ Voor 93% gewijzigd door Eusebius op 12-07-2005 21:18 ]

==
hoi

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Werkmappen gebruiken?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Super Flexibel File Synchronizer dies wel erg fijn :)
Pagina: 1