Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Safeguard easy], hoe krijg ik een | ?????

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• plukke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:39
Hoi,

Ik heb een probleempje. In de windows omgeving van de install heb ik in mijn password een | (2 korte streepjes op elkaar) verwerkt. Het enige probleem is, ik krijg ze niet in mijn password veld getoverd aangezien na een reboot mijn keyboard van VS internationaal op de een of andere manier naar NL is gegaan heb ik dus een probleempje....

Wat heb ik geprobeerd?

3 verschillende toetsenborden waaronder een oude IBM, zonder resultaat omdat 2 een VS nternationaal indeling hebben die tegenwoordig gebruikt wordt en daar zit mijn |
onder shift \. Helaas gaat die vlieger, ne een vreemde wisseling niet meer op en krijg ik nu een > te zien.

ALT + 124, geen resultaat. Het user veld werkt wel, het password veld vindt dat niet zo aardig en werkt er niet aan mee.

Alt + Ctrl + [ (zit de | onder op een oude IBM, geen resultaat.

Copy + pase, geen resultaat, copy werkt niet eens.

Kortom, ik ben behoorlijk ten einde raad aangezien mijn HDD met redelijk waardevolle gegevens (waarvan ik uiteraard een back up heb) nu niet meer tot leven te wekken is aangezien voor het booten van het OS je dit password in moet voeren. Is mijn toetsenbodinstelling ergens in de bios of met een ander truukje terug te wijzigen of wordt het formatteren???.

weetjes:

Safeguard easy v 4.10
Asus A7N8X Deluxe
Windos XP pro SP2 (waar ik dus in moet komen :+ )

Iemand enig idee? die gene ben ik zeer dankbaar _/-\o_

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:03
Onder een NL toetsenbord zit de | onder de }, in kladblok in elk geval in FireFox weer niet daar werkt het normaal, tenminste in de quick reply, dit allemaal met nederlands als taal

• plukke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:39
Dat is helaas een lange streep (en ik zoek 2 korte streepjes boven elkaar. Verder iemand nog suggesties? Shift + toets werkt dus wel, Ctrl en Alt zijn uitgeschakeld in het password veld helaas..........

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Niet dubbelposten aub.

Dit topic is gesloten.