Toon posts:

PC naar TV geen beeld in windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had besloten om mn tv-out op mn videokaart maar weer eens te gaan gebruiken. Ik heb nu echter het probleem dat ik geen beeld heb wanneer ik in windows zit. Tot en met het bootscherm van windows heb ik gewoon beeld. Daarna springt mijn beeld op zwart en heb ik niets meer.

Ik heb dit probleem al eens eerder gehad maar ik weet niet meer hoe ik het moet oplossen.

configuratie:
videokaart ASUS nvidia Geforce 4 4200Ti
op ASUS P4P-e 2.4Ghz
de tv-out is dmv een draadloos systeem met de scart-aansluiting van de tv verbonden.
tvtool geinstalleerd had enkel als effect dat ik een testbeeld kreeg ipv zwart beeld

De audio werkt wel gewoon.
nieuwste versie van drivers inmiddels geinstalleerd dit resulteert alleen in een wit scherm ipv zwart.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog wat verder geexperimenteerd en ben al weer wat verder gekomen.

er zit overigens een s-video out op mijn kaart en niet een tv-out zoals ik eerder vermelde.

configuraties:
drivers 77.72 met of zonder tv-tool: geen beeld of testbeeld in kleur danwel zwart/wit
drivers 52.16 beeld en geluid enkel geen beeld bij afspelen divx bij gebruik tvtool geen beeld meer
geen drivers geinstalled beeld en geluid

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Desktop > (rechtermuisklik) Eigenschappen > Instellingen > Geavanceerd > Iets van Geforce 4200Ti > Hier ergens moet je zijn

(Ik weet het niet precies, heb hier geen Nvidia ingebouwd maar een ATI)

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-02 21:25

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:41:
ik heb nog wat verder geexperimenteerd en ben al weer wat verder gekomen.

er zit overigens een s-video out op mijn kaart en niet een tv-out zoals ik eerder vermelde.

configuraties:
drivers 77.72 met of zonder tv-tool: geen beeld of testbeeld in kleur danwel zwart/wit
drivers 52.16 beeld en geluid enkel geen beeld bij afspelen divx bij gebruik tvtool geen beeld meer
geen drivers geinstalled beeld en geluid
tv-out zit op geeneen videokaart, tv-out wordt vaak verward met s-video-out en compsiet-out. (ik denk dat fabricanten dat graag zou neer zetten omdat je tv op die kaart kunt aansluiten) maar goed dat is ff off topic
Ik heb dezelfde kaart en gebruik driver 61.76. Als je beide aansluit en aanzet (dus monitor en tv) voordat je je pc aanzet, dan detecteerd ie vanzelf 2 beeldschermen. Je moet wel zorgen dat je nView geinstalld hebt, bij nView Display mode kun je kiezen voor dualview en displaypair : Analog Display en TV..... en dan zou het goed moeten zijn.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !