Ipod mini connecten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
Ik heb een probleem met mijn ipod mini (4 gig)

als ik hem, na het installeren van de meegeleverde software en het installeren van de nieuwste Itunes (4.9.0.17) en dan connect, ziet mijn pc hem, alleen itunes en de ipod-updater detecteren hem niet, terwijl hij zich wel overal laat detecteren op mijn mac.

heb het apparaat heb ik sinds vanmiddag en is niks raars mee gebeurd.

os = xp home sp2

help ;(

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
Wellicht is je iPod mac geformatteerd. Je kan dat zien bij instellingen --> info geloof ik op het toestel zelf. En met de updater kan je hem in windowstaal zetten. Had er bij de mijne ook problemen mee en dan zat er nog geen Nederlandstalige handleiding bij. En ondertussen heb je de nieuwe firmwire ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29032

Ik heb hetzelfde probleem gehad..
Daarnaast zag iTunes of de iPod update software hem soms wel maar dan maar een minuutje. Dit bleek te liggen aan usb2.0 op mijn moederbord (asus). Ik heb dit opgelost door een firewire kaart te kopen en bij applestore een firewire kabel te kopen. Mocht je nou wat geld over hebben ga dan voor de dubbele kabel (firewire/usb) en koop ook een oplaadadaptor. Met de dubbele kabel kan je dan via firewire je muziek over sturen en over de usb kabel je iPod opladen. Zo ben je niet meer afhankelijk van je pc wanneer het om opladen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als ik mijn ipod connect via de USB poorten aan de voorkant van mijn pc dan ziet mijn pc de ipod niet. Als ik gebruik maak van de USB poorten aan de achterkant van mijn pc dan doet alles het perfect. Misschien krijgen de usb-poorten aan de voorkant minder stroom? Andere usb-apparaten doen het verder wel aan de voorkant.