Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11 13:59
Hoi, ik heb een probleem met een pocket pc,

er staan een aantal games op de ppc, en deze wil ik eraf halen (dus via het memory menu -> remove application), als ik deze optie gebruik geeft de ppc aan dat het bestand in gebruik is en dus niet te verwijderen is.

er is reeds een soft reset gedaan en de programma's manueel afgesloten via het memory -> runningprograms menu..

wie heeft nog een wijze raad voor me, want via de pc alle bestanden verwijderen werkt ook niet :(

[ Voor 3% gewijzigd door ThaStealth op 12-07-2005 20:29 ]

Mess with the best, die like the rest

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Je kan dingen ook via je PC verwijderen, via Active Sync. Probeer dat eens.
Ook kan je even in de map Windows\StartUp op je PDA kijken naar shortcuts. Als daar een shortcut staat naar het programma dat je wil verwijderen, moet je die dus deleten, dan wordt het niet meer gestart na een reset.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11 13:59
Captain Pervert schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:17:
Je kan dingen ook via je PC verwijderen, via Active Sync. Probeer dat eens.
Ook kan je even in de map Windows\StartUp op je PDA kijken naar shortcuts. Als daar een shortcut staat naar het programma dat je wil verwijderen, moet je die dus deleten, dan wordt het niet meer gestart na een reset.
Active Sync geeft nix aan van geinstalleerde software, en die icootnjes zijn allemaal essentiele opstartprogramma's (Today venster ed.)

Mess with the best, die like the rest