Toon posts:

[Win XP] Shutdown bij keuze profiel

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc doet sinds gister erg raar, ik ben nogal een nOOb. Maar misschien dat een van jullie mij kan helpen.

Elke keer als ik de pc aanzet start hij windows en kan je een profiel kiezen, zodra ik een profiel heb gekozen slaat de computer opeens af.

Ik heb in veilige modus gekozen voor diagnostisch starten, en daarna reboot, maar probleem blijft voorkomen. Daarnaast in veilige modus Norton 2005 gerunned, niks gevonden.

Het enigste dat blijkt te werken is wanneer ik de computer opstart in veilige modus en daarna weer reboot zonder wijzigingen toegebracht te hebben, dan doet ie het wel.

Wie kan mij van raad voorzien? Alvast bedankt.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat bedoel je met profiel? Je bedoelt echt een hardware profiel of bedoel je een user profiel (dus dat je inlogged als een bepaalde user) ? :)

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:31
Heb je toevallig de reboot bij bluescreen aanstaan? In dat geval krijg je een error maar reboot hij meteen, en weet je dus niet wat de error is en welke problemen die error kunnen veroorzaken.

Ga naar je configuratiescherm --> Systeem --> geavanceerd --> Klik op "instellingen" bij de categorie Opstart en herstartinstellingen --> Kijk of het vinkje genaamd "De computer automatisch opnieuw opstarten" in de categorie "Systeemfouten" uit staat.

Stond die al uit, dan is het een echte reboot. Stond hij aan, zorg dan dat het probleem nog een keer voordoet. Waarschijnlijk krijg je dan een bluescreen met een error bovenin. Kijk vervolgens in de BSOD Guide om te zien of jouw error er ook in staat en wat het probleem zou kunnen veroorzaken :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:56:
Wat bedoel je met profiel? Je bedoelt echt een hardware profiel of bedoel je een user profiel (dus dat je inlogged als een bepaalde user) ? :)
Ik bedoel hierbij een user profiel

Verwijderd

Topicstarter
Morax schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:05:
Heb je toevallig de reboot bij bluescreen aanstaan? In dat geval krijg je een error maar reboot hij meteen, en weet je dus niet wat de error is en welke problemen die error kunnen veroorzaken.

Ga naar je configuratiescherm --> Systeem --> geavanceerd --> Klik op "instellingen" bij de categorie Opstart en herstartinstellingen --> Kijk of het vinkje genaamd "De computer automatisch opnieuw opstarten" in de categorie "Systeemfouten" uit staat.

Stond die al uit, dan is het een echte reboot. Stond hij aan, zorg dan dat het probleem nog een keer voordoet. Waarschijnlijk krijg je dan een bluescreen met een error bovenin. Kijk vervolgens in de BSOD Guide om te zien of jouw error er ook in staat en wat het probleem zou kunnen veroorzaken :)
Het vinkje stond al uit want dat had ik al ergens een andere keer gedaan voor iets. Maar het gaat niet om een reboot, maar hij sluit gewoon af :?

• Optix
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-03 09:20
Al eens spyware scanners gedraait?

.

Verwijderd

Is het bij 1 user of allemaal?

Verwijderd

Topicstarter
Pc is Spyware free en het geldt voor alle gebruikers.

Maar ik denk zelf dat het aan de cooler ligt, de temp van de pc is 44 á 45 graden, is dat hoog voor een CPU of niet?
Pagina: 1