Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Kosten vodafone GPRS/UMTS

Pagina: 1
Acties:
  • 820 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:25
Ik heb een vraagje, ik heb bij vodafone een UMTS 25 abbonement en wil met mijn toestel ook wel eens in mijn eigen linux server inloggen via SSH als er bijvoorbeeld wat mis is (ik gebruik putty voor symbian als client). Op de vodafone site is eigenlijk niets over de kosten hiervan te vinden. Weet iemand van jullie toevallig wat de kosten hiervan zijn?

Bedankt,
ja3

Verwijderd

Het hangt even af van de tijd die je gebruikt en de hoeveelheid data die je verstuurd binnen die periode..
Als je verbinding maakt en verder minder dan 1 mb heen en weer stuurd kost je dat 75 cent per 15 minuten. Doe je meer dan dat dan is het € 2,50 per 15 minuten

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:52

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik kan het wel vinden bij Vodafone, ben ik super begaafd ofzo? :+

Browsen per 15 minuten / Standaard / Met Vodafone live! Voordeel*

Binnen Vodafone live!.........0,25............Gratis
Buiten Vodafone live!..........2,50............2,50
> 1 MB

Tarieven per 15 minuten, in euro en inclusief BTW.
* Standaard bij een UMTS-abonnement. Optie bij een Abonnement met Bel & SMS TeGoed. Niet beschikbaar voor Prepaid klanten.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• ja3
ik zit me dan toch af te vragen, ik heb het 2 dagen geleden gedaan en ik zie nog niets op my vodafone terug

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:52

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Tja, ik weet niet hoe snel Vodafone is met het verwerken van je verbruik, maar dat het buiten je normale bundel valt lijkt me logisch, of hun netwerk is lek en checkt niet goed of je www of alleen http:// gebruikt.
Misschien kan je wel net als bij Orange 'per ongeluk' internet browsen alsof het binnen de bundel is, of dat het bij Vodafone binnen live! valt.
In dat geval wil ik je mobiele internet instellingen wel eens zien :)

Kostenplaatje

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

Verwijderd

ja3 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:41:
ik zit me dan toch af te vragen, ik heb het 2 dagen geleden gedaan en ik zie nog niets op my vodafone terug
Bij mij stond er ook de hele maand niets maar op de rekening stond toch een bedrag van € 26,40 aan dataverkeer... Ik ontdekte laatst dat je ook bij de klantenservice (optie 2, optie 2) je factuurbedrag op kan vragen maar ik krijg al de hele week een sms terug met de tekst dat er een storing is. Volgens de klantenservice is het een 'bekend probleem'. :(

Dus reken er maar op dat ze het wel factureren.

• ja3
Wel raar dat ze dan dit op my vodafone zetten:

Gebruikskosten buiten je TeGoed
Je hebt deze maand nog geen gebruikskosten gemaakt buiten de maandelijkse kosten voor je TeGoed.

Verwijderd

Betekent dit dan ook dat even mail legen bij je internet provider je in ieder geval 0,75 kost. sterker nog dat je dan binnen 15 minuten alle mail en datgene waqt je wilt hebben moet ophalen anders wordt het nog duurder
Pagina: 1