Ik wil in ventrilo (praatprogramma) de knoppen op de zijkant binden als speakknop, maar dat krijg ik niet voor mekaar. Ook niet als ik de mouseware installeer of deinstaller, of de knoppen bind aan geen functie of niet toegewezen. Weet iemand de oplossing?
In teamspeak is er hetzelfde probleem, deze detecteert de knoppen ook niet. Wat mijn oplossing tot zover is, om de knop van mijn muis die ik als praatknop gebruik, te binden aan een keyboard knop, want die input word wel gedetecteerd
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
he dat was de oplossing had ik niet aan gedacht, thx.
soryr voor de mega kick, maar heb vraagje wat hier over gaat.
Kwil graag ook toetsen binden aan men muisknoppen vna men MX518.
Bijv backspace aan een van de duimknoppen (handig als je aant surfen bent (als back) en als je aant zoeken bent in explorer (map omhoog) )
maar ik kan alleen in de software van logitech alleen voor geprogrameerbare functies instellen.
Hoe kan ik gewoon toetsen binden aan men muisknoppen???
Bijv backspace aan een van de duimknoppen (handig als je aant surfen bent (als back) en als je aant zoeken bent in explorer (map omhoog) )
maar ik kan alleen in de software van logitech alleen voor geprogrameerbare functies instellen.
Battle.net Spud#2543
Muiseigenschappen --> Knoppen --> *selecteer gewenste knop* --> ToetsaanslagTepelStreeltje schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:51:
soryr voor de mega kick, maar heb vraagje wat hier over gaat.
mjah, ik heb dus juist niets speciaals in dat overzicht ven configuratie scherm...
daar kan ik niets kiezen...
bedoel je in dat programma van logitech? Set point oid....
daar kan ik niets kiezen...
bedoel je in dat programma van logitech? Set point oid....
Battle.net Spud#2543
Tja waarschijnlijk wel heh. Want setpoint is een speciaal stukje software voor de mx518. Gewoon even installeren en kijken wat je allemaal kan instellen.
Als het om ventrilo gaat, danzul je versie 2.3 moeten installeren, met de oudere ventrilo's zal het niet werken.
Voor de rest met hierboven ^^
Voor de rest met hierboven ^^
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
krij het in dat setpoint dus juist niet aan de praat.
Battle.net Spud#2543
Op het scherm waar je alle muisknoppen kan selecteren kan je de radiobutton op "Toetsaanslag toewijzen" zetten. Onderaan kan je vervolgens de gewenste toets instellen die hij moet emuleren als het ware
aaaah sjit, daar staatie!
super dank je
nu nog paar leuke knoppen verzinnen naast backspace om er aan te binden ^^
thanx!!!
super dank je
thanx!!!
Battle.net Spud#2543
Scroll lock is meestal wel handig en onschuldigTepelStreeltje schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 23:52:
aaaah sjit, daar staatie!
super dank je
thanx!!!
Pagina: 1