Toon posts:

Update handmatig uitvoeren met scripts

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
2 maanden geleden ben ik begonnen met het opzetten van een Remote Installation Service in ons bedrijf. Dit alles is wat met tegenslagen toch nog goed op zijn pootjes terecht gekomen en het werk goed naar behoren. Nu allen zit ik al 2 weken met het volgenden probleem. Is het mogelijk om via de command van MS-DOS of via tools handmatig de update`s van microsoft te raadplegen en dat deze automatisch worden geinstalleerd. Dit alles moet direct na de ris installatie komen van Windows 2000. Het automatisch inloggen en het aanroepen van Bat, VBS, bestanden is gelukt. Ik heb al gezocht op google en verschillende andere zoek machines maar ik kan er niets op vinden. Ik denk dat het allemaal kan met WSUS en SUS maar ik heb hierin geen ervaring. Als het mogelijk is om SUS/WSUS te combineren met RIS dan hoor ik het graag.

Ik hoop dat iemand mijn kan helpen.

Bedankt.

Verwijderd

Move NT > SA

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
[rml][ WSUS] Ervaringen, Tips en Problemen[/rml] en [rml][ XP] Unattended Install CD Deel 3 (was: OEM CD)[/rml] zouden je toch genoeg info moeten geven. In de topicstart van het WSUStopic staat zelfs een stapvoorstap handleiding. In het unattendedtopic vind je veel over hotfixes en het unattended installeren hiervan.

Hierover is zat te vinden op GoT, en anders op microsoft.com wel. Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? We vinden het belangrijk dat je zelf aan het werk gaat om te kijken wat er allemaal mogelijk is. Lees bovenstaande topics eens goed door. Mocht je tegen problemen aanlopen, open dan gerust een nieuw topic.

Geef dan wel duidelijk aan wat er niet lukt, of wat je precies voor foutmeldingen krijgt. Tussen welke oplossingen je niet kan kiezen, en uitgebreide argumentatie waarom niet.
Lees ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.