Oracle automatisch installeren

Pagina: 1
Acties:

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02:10

Youk

Volvo For Life

Topicstarter
Ik ben nu reeds een tijdje aan het zoeken naar een mogelijkheid om oracle software automatisch te kunnen installeren. Dan bedoel ik meer bepaald de setup opstarten en al de rest (welke onderdelen, waar te installeren, ...) loopt zonder tussenkomst van een persoon.

Ondertussen al verschillende malen google afgezocht, op de oracle sites gekeken, op GoT gezocht; maar nergens een handleiding of tutorial tegengekomen. Wel reeds enkele vermeldingen hier en daar, dus blijkbaar is het wel mogelijk.

Is er hier misschien iemand die mij kan verder helpen.

Ps: in eerste instantie moet het dienen voor Oracle 8.1.7 clients te installeren met de nodige onderdelen (zonder teveel te installeren); later komen er misschien recentere versies bij.

Volvo Classic Club Belgium

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 09:22

mutsje

Certified Prutser

installatie package maken. Heeft Oracle niet zelf een packager hiervoor voor automatic deployment?

• shadax
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Oracle 8i had wel een manier om een silent install te maken, maar waarom wil je dit nu nog voor 8i doen? Die versie wordt al niet meer meer ondersteund door oracle. Is het niet beter om naar Oracle 10/11 te kijken?

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Dat werkt met een response file waarin je de antwoorden op de vragen van de installer aangeeft.
Misschien zitten er wel voorbeelden bij, de extensie is normaal gesproken .rsp

Who is John Galt?