Zijn er hier ook mensen bekend met ccfl controller met kleine platte knopjes ipv die lompe draaiknoppen. Want ik kan er geen vinde en daarbij het moet wel een beetje bij mn kast passen Tsunami Dream(zwart) Bij voorbaat dank
Ccfl Controller??? Mischien zou je iets betere uitleg kunnen geven over wat je nou eigenlijk bedoelt.
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
die "kleine platte knopjes" zitten er toch standaard bij?? Bij mijn ccfl controller zaten iiv van die kleine ronde aan/uit schakelaartjes die je op een plaat of ding kunt monteren. Die ccfl was een sharkoon.
Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome
Ik krijg het vermoeden dat TS een fan controller bedoeld. CCFL zijn van die kleine "TL balkjes" zal ik maar zeggen, welke in verschillende kleuren worden geleverd. Hier ben je niet echt een "draaiknop" bij nodig, hooguit een aan/uit schakelaar. Dus TS vertel even waar je het voor wilt gebruiken, misschien wordt het dan wat duidelijker.
[ Voor 10% gewijzigd door _Dune_ op 12-07-2005 14:38 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Die heb je hier dus wel bij nodig... Dan kun je ze namelijk laden fáden, knipperen e.d._Dune_ schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:36:
Ik krijg het vermoeden dat TS een fan controller bedoeld. CCFL zijn van die kleine "TL balkjes" zal ik maar zeggen, welke in verschillende kleuren worden geleverd. Hier ben je niet echt een "draaiknop" bij nodig, hooguit een aan/uit schakelaar. Dus TS vertel even waar je het voor wilt gebruiken, misschien wordt het dan wat duidelijker.
O, mmmm dat wist ik dus niet. De mijne gaat alleen aan en uit.TranceSetter schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:39:
[...]
Die heb je hier dus wel bij nodig... Dan kun je ze namelijk laden fáden, knipperen e.d.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Oke hier mn betere uitleg met een ccfl controller bedoel ik een apparaat, wat in 5,25 bay past. Waarmee ik mijn coldcathodes kan laten knipperen etc. Meestal kun je op ccfl-controller 4 lampen aansluiten. En doormiddel van een draaiknop de frequentie regelen zodat je andere lichtefecten krijgt. Hartstikke mooi allemaal. Maar aangezien ik een case met deur heb, passen die ccfl controllers die ik heb gezien dan niet omdat er 4 van die uitstekende draaiknoppen opzitten. En daarbij ik vind dat ook lelijk.mark10123 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:31:
Ccfl Controller??? Mischien zou je iets betere uitleg kunnen geven over wat je nou eigenlijk bedoelt.
Ik bedoel geen fancontroller want die heb ik over 2 dagen binnen ofzo hardcano 13
Sry kon het nie laten maar ik hoop dat dit betre info is
Verwijderd
Neem dan deze:
http://www.mcubed-tech.com/eng/produkte.htm
Die kun je programmeren, ik heb al erg leuke dingen hiermee gezien (filmpjes staan ook op die site).
Hij is wel iets duurder dan jou variant denk ik...
Die kun je programmeren, ik heb al erg leuke dingen hiermee gezien (filmpjes staan ook op die site).
Is weer gedeeltelijk fancontroller, en ik heb net een thermaltake hardcano 13 besteld. Dus geen fancontroller alleen licht. Is er dan egt nix op de markt behalve die dingen met die lompe draaiknoppenVerwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 16:28:
Neem dan deze:
Iniedergeval bedankt voor de moeite ik zal van de week zelf nog es zoekne dan
ja er zijn speciale cffl controller die cffl laat knipperen enz gewoon zoeken op de casemod winkels/
het is hier casemodding en electronica, dus modden. pak je dremel en modden die handel haal bij de elektroboer ff wat platte schakelaartjes en klaar.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:27:
[...]
Is weer gedeeltelijk fancontroller, en ik heb net een thermaltake hardcano 13 besteld. Dus geen fancontroller alleen licht. Is er dan egt nix op de markt behalve die dingen met die lompe draaiknoppen
Iniedergeval bedankt voor de moeite ik zal van de week zelf nog es zoekne dan
@ DOED
waar staan dan filmpjes ? kan ze niet vinden
[ Voor 5% gewijzigd door Nox op 12-07-2005 22:05 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
[quote]noksiejus schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:01:
[...]
het is hier casemodding en electronica, dus modden. pak je dremel en modden die handel haal bij de elektroboer ff wat platte schakelaartjes en klaar.
Hah oke das waar maar ik ben niet zon electronisch ingestelde cybernetische dude dussu das nogal een probleem. Maar misschien dak mn hanjes in het vuur steek :P:P bedankt voor detip
[...]
het is hier casemodding en electronica, dus modden. pak je dremel en modden die handel haal bij de elektroboer ff wat platte schakelaartjes en klaar.
Hah oke das waar maar ik ben niet zon electronisch ingestelde cybernetische dude dussu das nogal een probleem. Maar misschien dak mn hanjes in het vuur steek :P:P bedankt voor detip
Verwijderd
Bij Lightblaster (deze is dus niet bedoeld als fan-controller...(ja ja hij kan het wel...)), onder het plaatje met de grafiekjes enzo; klik op COOL EFFECTS.noksiejus schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:01:
[...]
@ DOED
waar staan dan filmpjes ? kan ze niet vinden
PS: dit is precies hetzelfde apparaat als de T-balancer maar dan met andere firmware.
Pagina: 1