Toon posts:

Website op infozuil plaatsen: browser beveiligen

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

binnenkort moet ik mijn website samen met nog een andere op een infozuil gaan plaatsen ergens in een stad.
Nu mag vanaf die infozuil niet naar een andere website gegaan worden. Het toetsenbord is hiervoor al weggenomen, de site ervoor aangepast, maar nu zou ik willen dat explorer standaard opstart zonder enige vorm van adresbalk,.... en dat dit ook niet meer aan te passen valt via de muis.

Bestaat hier software voor of hoe kan ik dit het best doen?

thx

Verwijderd

Zoek eens naar explorer kiosk.mode.

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-05 00:41

Garyu

WW

Een simpele proxy installeren die alle gebruikers die 'off-domain' willen surfen netjes naar jouw startpagina terugverwijst, lijkt me een vrij eenvoudige oplossing.

Verder geen Internet Explorer gebruiken, maar een browser die Kiosk-mode ondersteunt?Ahum, zie boven...

[ Voor 8% gewijzigd door Garyu op 12-07-2005 14:14 ]

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 21:25

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

iexplore.exe -k (van kiosk mode) ... is alleen af te sluiten met Alt+F4 :)

Nu ook met Flickr account

Verwijderd

Topicstarter
Wacky schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:14:
ze krijgen toch lekker geen toetsenbord van me ;)

• timmersr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-10-2024
Dit zit waarschijnlijk in de (gratis) Microsoft Shared Computer Toolkit:

http://www.microsoft.com/...B716077A84&displaylang=en

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 20:51
http://www.sitekiosk.com/ <-- Site Kiosk is erg handige goede tool die speciaal voor dit soort doeleinden gemaakt is :).

Erg goede ervaringen mee en prijs valt IMHO reuze mee.

[ Voor 20% gewijzigd door McVirusS op 12-07-2005 14:49 ]

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:59

alienfruit

the alien you never expected

narrow casting?

Verwijderd

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-05 21:18
Wacky schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:14:
En je drukt vervolgens op een hyprlink met de rechtermuisknop, en kiest voor "openen in nieuw venster", en je hebt weer een prachtige adres balk :Y)

..:: ::..

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-05 16:01

André

Analytics dude

Mensen reageer eens normaal, als je niet weet wat het betekend hoef je no niet zo te reageren. Narrow casting is het tegenovergestelde van broadcasting, het laatste is voor algemeen groot publiek en het eerste voor een gericht publiek.

Als je hier op gaat zoeken zul je veel systemen vinden die TS wel zou kunnen gebruiken al denk ik dat de kiosk mode van IE al wel volstaat :)
Douwe Jan schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:22:
[...]
En je drukt vervolgens op een hyprlink met de rechtermuisknop, en kiest voor "openen in nieuw venster", en je hebt weer een prachtige adres balk :Y)
De rechtermuisknop kun je op zo'n systeem wel uitschakelen met JS ;)

[ Voor 31% gewijzigd door André op 12-07-2005 15:23 ]

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-04 16:06
André schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:23:
Mensen reageer eens normaal, als je niet weet wat het betekend hoef je no niet zo te reageren. Narrow casting is het tegenovergestelde van broadcasting, het laatste is voor algemeen groot publiek en het eerste voor een gericht publiek.

Als je hier op gaat zoeken zul je veel systemen vinden die TS wel zou kunnen gebruiken al denk ik dat de kiosk mode van IE al wel volstaat :)

[...]
De rechtermuisknop kun je op zo'n systeem wel uitschakelen met JS ;)
Nog beter: 1 knops muizen

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nog beter, touch screen :) Al eens mee gewerkt, fantastische oplossing voor kiosk-systemen.

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-04 16:06
Blue-eagle schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 16:10:
Nog beter, touch screen :) Al eens mee gewerkt, fantastische oplossing voor kiosk-systemen.
Hangt dat niet af van de mate van toezicht die er is in de buurt van zo een scherm. Gaan mensen daar niet snel 'niet netjes' mee om, dat ze daarna stuk gaan?

Heb niet erg veel ervaring met touch schermpjes voor dit soort doeleinden. In sommige gevallen kan dit opzich wel een ideaale oplossing zijn. Maar ik denk dat dit alleen geld op plekker waar iets van toezicht bestaat of plekken waarbij de gebruikersgroep enigzins beperkt blijft.

Een muis is wat dat betreft een stuk goedkoper (te vervangen) lijkt me?

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Pagina: 1