K8N NEO: voedingsprobleem?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:29
Ben nou al een tijdje aan het spelen met het overklokken van dit bordje. Maar nou stuit ik op het volgende probleem:

Bij het draaien van 3DMark05 (en andere spellen) slaat de computer een seconde of 2 vast. Dit zorgt ervoor dat m'n score ronduit belabberd wordt. Dit doet de pc alleen wanneer ik het geheugen op 240mhz zet (ipv 200). Ik meen het probleem ook te hebben gehad bij applicaties.

Geheugen op 240 ipv 200mhz zorgt voor een vermindering met 1000 punten 8)7 8)7 8)7

Hoe kan dit? Op 240mhz zijn er geen errors en het voltage is hetzelfde als bij 200mhz (railmod gedaan 3,3v (geheugen heeft dus constant 3,3v).

[ Voor 12% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 12-07-2005 13:36 ]

Verwijderd

1. wat ben je aan het doen?
...overklokken...
2. wanneer heb je problemen?
alleen wanneer ik het geheugen op 240mhz zet
3. antwoord: zie quote bij 1.
Hoe kan dit?
Je maakt geen andere melding; je geeft dus ook niet aan wat je verder voor settings of mogelijkheden hebt geprobeerd en wat voor hardware je hebt. De enige mogelijke conclusie is dus zoals hierboven aangegeven.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 15:58 ]

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Lees de faq eens door, daar in staat dat er meer belangrijk is dan alleen de snelheid van je geheugen :).

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:29
wwillem schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:39:
Lees de faq eens door, daar in staat dat er meer belangrijk is dan alleen de snelheid van je geheugen :).
Ja, en ik ga overklokken en voltmodden zonder daar weet van te hebben... 8)7
Nou zit ik trouwens met nog een groter probleem. De pc begint spontaan te resetten, ook op normale snelheden. Vaak wil hij niet eens meer aan gaan. Dit is gekomen nadat de pc in slaapstand gezet werd, nadat de procedures waren afgerond startte de pc meteen weer op.

Verwijderd

fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 13:19:
[...]

...nadat de procedures waren afgerond...
Maar wat wil je nou van ons? Je post geen info, geen specs, niet wat je *precies* al hebt geprobeerd en wat daarbij geconstateerd is. Gezien je openingspost vind ik het niet zo'n rare gedachte van wwillem om naar de FAQ te verwijzen :/

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Mensen die raadsels willen oplossen kopen een Sudoku bundel ofzo, ze komen niet op GoT 8)7

Wij zijn niet helderziend. Zoals je hier post kunnen wij werkelijk niets - je geeft onvolledige en vage informatie en bovendien geef je zelf aan dat je problemen van overclocken komen. Tja, dan weet je zelf de oplossing ook al. Nogal loos topic...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.