Misschien een idee om hier een centraal topic van te maken net als: Wat zijn goede oordopjes? Deel 5 Maar dat even terzijde.
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een Media Player, er is alleen zoveel aanbod dat ik geen idee heb waar ik nu precies moet beginnen. Er zijn wel sites als www.buyshit.nl, maar daar staan lang niet alle spelers op.
Hij moet voldoen aan de volgende eisen:
- Minimaal 10Gig opslagcapaciteit
- MP3, WMV, WMA, ASF en OGG support.
- (Heldere) FM Radio
- Goede geluidskwaliteit (dus niet van die 'bassloze' muziek) en voldoende volume.
- LCD-scherm met goede/realistische kleuren. (ongeveer 2")
- Mogelijkheid tot afspelen videobestanden (MPG en eventueel AVI en Xvid)
- Mogelijkheid tot vertonen fotobestanden (JPG, JPEG en eventueel GIF)
- Batterij voor een uur of 15
De volgende dingen zijn niet noodzakelijk: maar wel leuk
- Mogelijkheid om een USB-kabel erin te stoppen zodat ik onderweg m'n camera Compact Flash-kaartje kan legen op m'n mediaplayer. Of natuurlijk gewoon een CF-sleuf erin
- Opnemen vanaf de radio
- Ingebouwde luidspreker(s)
- Touch-screen (ik verwacht niet dat dat binnen het budget valt
Maar je weet nooit)
Het uiterlijk (gewicht, afmetingen, kleur) is op dit moment nog even niet belangrijk. Dat komt pas op het eind
Ik snap natuurlijk wel dat er genoeg spelers zijn die dit hebben, maar nu komt het;
De prijs
De klasse waarin ik zoek is maximaal € 225,-. Wanneer hij ook de mogelijkheid heeft om hem als image-tank te gebruiken mag hij misschien nog net € 250,- kosten. Maar meer kan echt niet. (dus ook niet zeggen: "Als je er nog € 30,- bijlegt kun je die kopen"
Ik heb geen voorkeuren voor bepaalde merken ofzo.
Als jullie nog meer info nodig hebben over wat ik wil (ben vast wat vergeten te vertellen) laat het dan even horen. Ik ben benieuwd!
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een Media Player, er is alleen zoveel aanbod dat ik geen idee heb waar ik nu precies moet beginnen. Er zijn wel sites als www.buyshit.nl, maar daar staan lang niet alle spelers op.
Hij moet voldoen aan de volgende eisen:
- Minimaal 10Gig opslagcapaciteit
- MP3, WMV, WMA, ASF en OGG support.
- (Heldere) FM Radio
- Goede geluidskwaliteit (dus niet van die 'bassloze' muziek) en voldoende volume.
- LCD-scherm met goede/realistische kleuren. (ongeveer 2")
- Mogelijkheid tot afspelen videobestanden (MPG en eventueel AVI en Xvid)
- Mogelijkheid tot vertonen fotobestanden (JPG, JPEG en eventueel GIF)
- Batterij voor een uur of 15
De volgende dingen zijn niet noodzakelijk: maar wel leuk
- Mogelijkheid om een USB-kabel erin te stoppen zodat ik onderweg m'n camera Compact Flash-kaartje kan legen op m'n mediaplayer. Of natuurlijk gewoon een CF-sleuf erin
- Opnemen vanaf de radio
- Ingebouwde luidspreker(s)
- Touch-screen (ik verwacht niet dat dat binnen het budget valt
Het uiterlijk (gewicht, afmetingen, kleur) is op dit moment nog even niet belangrijk. Dat komt pas op het eind
De prijs
De klasse waarin ik zoek is maximaal € 225,-. Wanneer hij ook de mogelijkheid heeft om hem als image-tank te gebruiken mag hij misschien nog net € 250,- kosten. Maar meer kan echt niet. (dus ook niet zeggen: "Als je er nog € 30,- bijlegt kun je die kopen"
Ik heb geen voorkeuren voor bepaalde merken ofzo.
Als jullie nog meer info nodig hebben over wat ik wil (ben vast wat vergeten te vertellen) laat het dan even horen. Ik ben benieuwd!