Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:41

Impry

Rallymedia.nl

Topicstarter
Misschien een idee om hier een centraal topic van te maken net als: Wat zijn goede oordopjes? Deel 5 Maar dat even terzijde.

Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een Media Player, er is alleen zoveel aanbod dat ik geen idee heb waar ik nu precies moet beginnen. Er zijn wel sites als www.buyshit.nl, maar daar staan lang niet alle spelers op.

Hij moet voldoen aan de volgende eisen:
- Minimaal 10Gig opslagcapaciteit
- MP3, WMV, WMA, ASF en OGG support.
- (Heldere) FM Radio
- Goede geluidskwaliteit (dus niet van die 'bassloze' muziek) en voldoende volume.
- LCD-scherm met goede/realistische kleuren. (ongeveer 2")
- Mogelijkheid tot afspelen videobestanden (MPG en eventueel AVI en Xvid)
- Mogelijkheid tot vertonen fotobestanden (JPG, JPEG en eventueel GIF)
- Batterij voor een uur of 15

De volgende dingen zijn niet noodzakelijk: maar wel leuk :Y)
- Mogelijkheid om een USB-kabel erin te stoppen zodat ik onderweg m'n camera Compact Flash-kaartje kan legen op m'n mediaplayer. Of natuurlijk gewoon een CF-sleuf erin :P
- Opnemen vanaf de radio
- Ingebouwde luidspreker(s)
- Touch-screen (ik verwacht niet dat dat binnen het budget valt :P Maar je weet nooit)

Het uiterlijk (gewicht, afmetingen, kleur) is op dit moment nog even niet belangrijk. Dat komt pas op het eind :) Ik snap natuurlijk wel dat er genoeg spelers zijn die dit hebben, maar nu komt het;

De prijs
De klasse waarin ik zoek is maximaal € 225,-. Wanneer hij ook de mogelijkheid heeft om hem als image-tank te gebruiken mag hij misschien nog net € 250,- kosten. Maar meer kan echt niet. (dus ook niet zeggen: "Als je er nog € 30,- bijlegt kun je die kopen" :P

Ik heb geen voorkeuren voor bepaalde merken ofzo.

Als jullie nog meer info nodig hebben over wat ik wil (ben vast wat vergeten te vertellen) laat het dan even horen. Ik ben benieuwd! :9

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Wat jij wilt bestaat niet.
Niet voor dat geld in ieder geval.

PSN: Shiver23

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Topicstarter
Aan wat voor bedragen moet ik dan gaan denken? Ruim € 300,-?

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
Ik zoek ook zoiets, maar wat jij wilt is erg weinig geld ;).. Ik ben op zoek naar een speler met goede geluidskwaliteit.. Zo'n topic is mischien wel handig.. :+

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
en over dit gesproken:
- Ingebouwde luidspreker(s)
- Touch-screen (ik verwacht niet dat dat binnen het budget valt :P Maar je weet nooit)
Dat is echt het toppunt van overdreven ;) ingebouwde speakers kan ik me enigzins nog een beetje mee inleven (niet als je met het OV gaat ;) ) Touch-screen is echt overdreven tbh

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
voor 250 euro krijg je dat nooit , als je budget rond de 800 ligt zou ik zeggen dat je die archos mediacenter/pda ofzo kan nemen weet ff niet hoe hij heet, die heeft al jouw eisen

"Stilte, een gat in het geluid...."

Verwijderd

effe doorsparen lijkt me een betere optie....Gmini400 is de dichstbijzijnde....

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 13:08 ]

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Topicstarter
Die laatste zaken (touchscreen enzo) zijn eigenlijk niet te realiseren ;) Begreep ik zelf ook wel, maar welke eisen moet ik schrappen om onder de € 400,- te duiken?

Edit: Die Gmini 400 ziet er wel erg goed uit! Zeker omdat er een CF-sleuf in zit!

[ Voor 26% gewijzigd door Impry op 12-07-2005 13:15 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De Gmini400 kan geen andere videobestanden dan Xvid en DivX, en speelt geen .ogg.
De iAudio X5 kan wel meerdere bestanden afspelen, maar nog steeds niet alle die jij wilt.

Bij de Gmini400 zul je een afstandsbediening moeten kopen als je een radio wilt.
Als je videobestanden belangrijk vindt, en kunt leven met alleen Xvid en DivX, dan raad ik de Archos Gmini400 aan.
Met de Gmini400 kun je erg goed films kijken, 2,2 inch scherm, en doordat je em als een Gameboy vasthoudt, kijkt het erg lekker.
In de specs staat dat de batterij het maar 10 uur uithoudt, maar met de nieuwste firmware houdt ie het wel 12 uur uit :)
Dit in tegenstelling tot de meeste spelers, die minder lang spelen dan de opgegeven tijd.

succes met je keuze.

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Topicstarter
In deze topic: Het Archos Gmini400 topic deel 3

Staat het volgende:
Video playback: MPEG-4 SP with MP3 or ADPCM stereo sound, up to 640x400 @ 30 f/s, AVI file format. Reads XviD and DivX®** 4.0 & 5.0. Play Music Video in MPEG-4.

Wil dat niet zeggen dat hij ook MPEG's kan afspelen? Of moet ik die MPEG's omzetten naar Divx om ze dan te bekijken?

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mpeg 4 kan ie afspelen ja, dat is dus Divx/Xvid :)
Pagina: 1