Gisteravond even naar een natuurgebied geweest genaamd 'De Boddegoor'. Ongeveer 200 meter van mijn huis.
Het is een gebied van Gelders Landschap. Er is een grote poel gegraven jaren geleden, en tegenwoordig is alles begroeid met grassen, riet en andere planten.
Ik heb hier heel veel foto's geschoten met mijn nieuwe Canon Powershot S2 IS en hier de mooiste geselecteerd.
Ik heb de S2 pas sinds vorige week en ben een onervaren fotograaf. Ik ben me nog aan het verdiepen in de cam en zijn mogelijkheden. Please be gentle! Tips zijn zeer welkom waardoor ik beter kan worden. (compositie maar ook cam instellingen)
Verdere info zie exif van de foto. Alle foto's clickbaar.
1: Parende Kleine rode weekschildkevers

2: Reiger

3

4: Mos (Super-Macro)

5

6: Eendenei (Super-Macro)

7

8

9

10: Parende Sint-Jansvlinders (Met flits, Macro)

11: Parende Sint-Jansvlinders (SuperMacro)

12

13

14: Naaktslak (SuperMacro)

15: Panorama (gemaakt van meerdere foto's > alleen gedraaid en gecropped)

Alle foto's zijn onbewerkt behalve #15.
Het is een gebied van Gelders Landschap. Er is een grote poel gegraven jaren geleden, en tegenwoordig is alles begroeid met grassen, riet en andere planten.
Ik heb hier heel veel foto's geschoten met mijn nieuwe Canon Powershot S2 IS en hier de mooiste geselecteerd.
Ik heb de S2 pas sinds vorige week en ben een onervaren fotograaf. Ik ben me nog aan het verdiepen in de cam en zijn mogelijkheden. Please be gentle! Tips zijn zeer welkom waardoor ik beter kan worden. (compositie maar ook cam instellingen)
Verdere info zie exif van de foto. Alle foto's clickbaar.
1: Parende Kleine rode weekschildkevers

2: Reiger

3

4: Mos (Super-Macro)

5

6: Eendenei (Super-Macro)

7

8

9

10: Parende Sint-Jansvlinders (Met flits, Macro)

11: Parende Sint-Jansvlinders (SuperMacro)

12

13

14: Naaktslak (SuperMacro)

15: Panorama (gemaakt van meerdere foto's > alleen gedraaid en gecropped)

Alle foto's zijn onbewerkt behalve #15.
[ Voor 4% gewijzigd door RL2000 op 12-07-2005 11:35 ]