Probleem met menu in IE

Pagina: 1
Acties:

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-04 07:10

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

Topicstarter
Ik ben op dit moment met een menuutje bezig. Dit lukt op zich best aardig, ware het niet dat IE weer eens roet in het eten gooit. In Firefox en Opera werkt het goed. Het menu is te vinden op onderstaande URL:

Menu

Het menu is opgebouwd uit een aantal ul's. Wanneer je klikt op een menu item verschijnt in het geval van menu item 2 & 5 een submenu. Dit is bewerkstelligt met een klein stukje javascript dat het id verandert, wat vervolgens icm css er weer voor zorgt dat het submenu getoond wordt.

Wanneer er geclicked wordt op een menu item met submenu en vervolgens weer op een ander menu item, is het probleem in IE duidelijk. Ik heb reeds geconstateerd dat het door de "position: relative" die op de "#menu ul ul li" toegepast is komt. Dit is echter wel noodzakelijk aangezien de submenu's zelf ook weer submenu's kunnen bevatten (dit is in dit voorbeeld niet opgenomen), die absoluut gepositioneerd moeten worden.

De "#menu ul li" ook een "position: relative" geven lost het probleem wel een klein beetje op, echter er doen zich nog steeds ongewenste dingen voor.

Iemand een idee hoe ik dit probleem / deze bug kan oplossen / omzeilen??
edit:
heb btw ook wat gespeeld met z-indeces, een beetje een laatste poging zeg maar. Dit schoot echter ook niet op.

[ Voor 14% gewijzigd door Sappie op 12-07-2005 10:30 ]

Specs | Audioscrobbler

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-05 16:01

André

Analytics dude

Een manier kan zijn om de position: relative op de a te zetten zodat je de sub-submenu's aan de hand daarvan absoluut kunt positioneren.

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-04 07:10

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

Topicstarter
Echter zijn de sub-submenu's geen childs maar siblings van de anchors. dus ben bang dat dat helaas ook niet gaat werken.

Specs | Audioscrobbler