Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Treo 600 instellingen voor orange world

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij advies geven voor een Palm Treo 600, heb een orange free abonn. en wil orange world hebben krijg wel een gprs verbinding maar kan niet internetten of e-mail versturen/ontvangen via mijn wanadoo abonnement
Welke instellingen moet ik daarvoor invullen/aanzetten ?

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Als ik mijn orange free kaartje in een treo600 of treo650 doe dan zijn de instellingen automatisch goed.

Kan je met de web browser helemaal geen pagina's benaderen? Kijk anders eens in je instellingen bij network of die toevallig niet op wat anders als GPRS staat.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het enige wat je hoeft in te vullen is de naam van het APN als het goed is (Internet)

Verwijderd

Topicstarter
Bigs schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 11:50:
Het enige wat je hoeft in te vullen is de naam van het APN als het goed is (Internet)
Er staat bij APN wap aangegeven

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen beadnkt voor reacties, heb nog een vraag moet ik bij pref connection instellen staat nu op virtual modem of is dit niet van belang bij gprs ?

Verwijderd

Om te kunnen mailen moet dat internet zijn.
Pagina: 1