Toon posts:

Browser laten reloaden (niet serverside!)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een manier om een browser een pagina te laten herladen. Dit mag elke browser zijn zolang hij maar draait onder Windows. Wat ik wil is dus een bepaalde website (een nieuwssite) openen en die automatisch elke x minuten te laten herladen. Uiteraard kan dit simpel door in de HTML source iets te zetten, maar ik heb dus geen toegang tot het aanpassen van die HTML source. Dus ik moet iets clientside hebben.

Een mogelijke optie zou zijn als ik een Perl of PHP script zou bouwen die via een cronjob die pagina in zijn geheel zou ophalen, refresh tags zou toevoegen en vervolgens die site op een alternatief internet adres zetten. Maar, dit kan niet, want de pagina die ik wil herladen werkt met een of andere sessie authenticatie. Ik moet dus inloggen op die website (formulier, geen .htaccess iets). Dus hierom denk ik dat het echt nodig zal zijn om een browser als IE of Mozilla een pagina te laten herladen zodat hij op de normale wijze de koekjes eet / sessions pakt.

Weet iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 03:38 ]

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Ehrm, een macro programma die op f5 drukt? :?

Edit:
Zoek eens op google naar Maxthon, dit is een IE shell die de functie automatische refresh heeft ingebouwd.

[ Voor 60% gewijzigd door UltimateB op 12-07-2005 03:37 ]

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Verwijderd

Topicstarter
Thx! Maxthon was de makkelijkste oplossing, werkt perfect!