ik ben een beetje aan het klooien geweest met mijn 6800 LE (hardware masked units aanzetten ed) maar door een format zijn al die instellingen weg. nou was ik opnieuw begonnen, rivatuner geinstalleerd, de core verhoogd van 300 naar 305(5mhz... nou vraag ik je) ik zet 3dmark05 aan en ik zie als ik goed oplet zwarte pixels verschijnen (met name in het 1e en 3e filmpje, 1e het meest) terwijl de coretemp volgens de temperatuurlezer in de nvidiainstellingen van t beeldscherm nooit boven de 60 graden komt. weet iemand of zwarte pixels wel onder de artifacts vallen?
nu heb ik mijn drivers geupdate naar 77.72, en de artifacts zijn weg(maar 10mhz oc'ed). kunnen dit soort artifacts veroorzaakt worden door oudere drivers? en wanneer moet ik op gaan passen met oc'en? bij kleine zwarte pixeltjes al? of bij flippende beelden?
greetz
alfa
-edit- idle temperatuur is overigens 58 graden (2 graden verschil maar met stressed?????)
nu heb ik mijn drivers geupdate naar 77.72, en de artifacts zijn weg(maar 10mhz oc'ed). kunnen dit soort artifacts veroorzaakt worden door oudere drivers? en wanneer moet ik op gaan passen met oc'en? bij kleine zwarte pixeltjes al? of bij flippende beelden?
greetz
alfa
-edit- idle temperatuur is overigens 58 graden (2 graden verschil maar met stressed?????)
[ Voor 6% gewijzigd door Mr Alfabet op 12-07-2005 02:21 ]