Beste mensen,
Om andere theme's te installeren op m'n Ubuntu linux bak dacht ik even makkelijk Gnome-Art te downloaden. Dit is een pakketje, dat zowel gnome-art als gnome-splashscreen-manager installeert.
Allereerst heb ik de file gedownload en uitgepakt:
Tot zover gaat 't nog prima, en nu moet ik volgens de handleiding op de website van Gnome-art alleen nog de setup.sh te 'sh'-en...
De setup gaat flink aan het werk, en aan het eind verschijnt er 'Finished!' met zover ik kan zien geen foutmeldingen. Nu zou gnome-art opgestart moeten kunnen worden. Echter krijg ik een vage foutmelding:
Verder gebeurd er niets...
iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Ik heb btw 'ruby' daarvoor al geinstallt via apt-get.
Om andere theme's te installeren op m'n Ubuntu linux bak dacht ik even makkelijk Gnome-Art te downloaden. Dit is een pakketje, dat zowel gnome-art als gnome-splashscreen-manager installeert.
Allereerst heb ik de file gedownload en uitgepakt:
code:
1
2
3
| wget http://www.miketech.net/gnome-art/download.php gzip -d gnome-art-0.2.tar.gz tar -xvf gnome-art-0.2.tar |
Tot zover gaat 't nog prima, en nu moet ik volgens de handleiding op de website van Gnome-art alleen nog de setup.sh te 'sh'-en...
code:
1
2
| cd gnome-art sudo sh setup.sh |
De setup gaat flink aan het werk, en aan het eind verschijnt er 'Finished!' met zover ik kan zien geen foutmeldingen. Nu zou gnome-art opgestart moeten kunnen worden. Echter krijg ik een vage foutmelding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| gnome-art /usr/local/lib/site_ruby/1.8/gnome-art/ui/download_dialog.rb:19:in `require': No such file to load -- gtk2 (LoadError) from /usr/local/lib/site_ruby/1.8/gnome-art/ui/download_dialog.rb:19 from /usr/local/lib/site_ruby/1.8/gnome_art.rb:22:in `require' from /usr/local/lib/site_ruby/1.8/gnome_art.rb:22 from /usr/bin/gnome-art:22:in `require' from /usr/bin/gnome-art:22 |
Verder gebeurd er niets...
iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Ik heb btw 'ruby' daarvoor al geinstallt via apt-get.