Als ik dit programma wil compileren:
Krijg ik deze foutmelding
---------- Capture Output ----------
> "C:\Borland\BCC55\bin\bcc32.exe" groeten.cpp
Borland C++ 5.5.1 for Win32 Copyright (c) 1993, 2000 Borland
groeten.cpp:
Error E2133: Unable to execute command 'ilink32.exe'
> Terminated with exit code 1.
Heb alles gedaan wat ik op het net heb gevonden: de .cfg files in orde brengen en de bin folder toevoegen bij path:
%SystemRoot%\system32;%SystemRoot%;%SystemRoot%\System32\Wbem;C:\Borland\Bc55\Bin; C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel
Weet echt niet wat ik nog meer kan doen, want dit zijn de enige problem solvers die ik vind i.v.m. deze error.
EDIT: volgens mij heb ik mij aan de quickstart vereisten gehouden, dus ik hoop dat deze thread eindelijk blijft staan.
grtz.
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| #include <iostream> using namespace std; // Geef een begroeting weer. int main() { cout << "De groeten van C++." << endl; return 0; } |
Krijg ik deze foutmelding
---------- Capture Output ----------
> "C:\Borland\BCC55\bin\bcc32.exe" groeten.cpp
Borland C++ 5.5.1 for Win32 Copyright (c) 1993, 2000 Borland
groeten.cpp:
Error E2133: Unable to execute command 'ilink32.exe'
> Terminated with exit code 1.
Heb alles gedaan wat ik op het net heb gevonden: de .cfg files in orde brengen en de bin folder toevoegen bij path:
%SystemRoot%\system32;%SystemRoot%;%SystemRoot%\System32\Wbem;C:\Borland\Bc55\Bin; C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel
Weet echt niet wat ik nog meer kan doen, want dit zijn de enige problem solvers die ik vind i.v.m. deze error.
EDIT: volgens mij heb ik mij aan de quickstart vereisten gehouden, dus ik hoop dat deze thread eindelijk blijft staan.
grtz.
[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 12-07-2005 00:44 . Reden: Code tags en layout vernaggeling gefixt. :) ]