Toon posts:

[XP]Kan map niet verwijderen.

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan een map niet verwijderen.

Situatie: Ik had twee partities C:/ en D:/, op C: was Windows XP geïnstalleerd. Op D: stonden
al mijn persoonlijke bestanden zoals muziek en films. Verder had ik drie gebruikers, ik had toen een map die zich in D: bevond gekoppeld aan Mijn Documenten van mijn eigen gebruikersnaam. Toen heb van die map een persoonlijk map gemaakt zodat ik hem alleen met mijn eigen gebruikersnaam kon bekijken.

Probleem: Ik heb onlangs C:/ geformatteerd en Windows XP opnieuw geïnstalleerd op C:/, ik heb dus ook weer nieuwe gebruikers aangemaakt, ik was vergeten om van bovengenoemde map weer een normale map te maken, Het probleem is nu dat ik die map niet meer kan openen, en ook niet meer kan verwijderen. Ik kan er helemaal niks mee.

Weet iemand hoe ik deze map op de ene of andere manier kan openen, of in ieder geval verwijderen?

Beetje langdradig..maar hopelijk genoeg informatie.

Bij voorbaat bedankt,

aXiP

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:21
Simpel file sharing aanzetten. Dan krijg je het "security" tabje als je de eigenschappen van de map opvraagt. Vervolgens klik je op geavanceerd en daar kun je vervolgens de huidige administrator toevoegen en kun je als 't goed is de map weer openen/verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zet ik simple file sharing aan?

Verwijderd

Topicstarter
Kan het niet echt vinden,

Ik heb geprobeerd Explorer>Map opties> Weergave
maar ik zie dan niks met simple file sharing

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ten eerste moet je de optie uitzetten (i.p.v het gesuggereerde aanzetten), en die optie zit niet in windows xp home edition. Gebruik je die toevallig?

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik XP Professional (service pack 2), en ik heb een admin account.

Edit: het is gelukt, bedankt

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 00:46 ]

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-03 08:44
kan het niet gewoon door in veilige modus op te starten en dan bij geavenceerd van die map een beetje te kloten met beveiliging? zo heb ik het iig is een keer gedaan bij een vriendin van me... maar is al lange tijd geleden dus hoe het helemaal moest weet ik niet meer...

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-03 08:44
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 00:34:
Ik gebruik XP Professional (service pack 2), en ik heb een admin account.

Edit: het is gelukt, bedankt
d0w te laat |:( |:(

[ Voor 3% gewijzigd door floffert op 12-07-2005 00:49 ]

Pagina: 1