Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 12:15
Ik ben in het bezit van een Acer N30 en een Nokia 6230. Beide apparaten met bluetooth. Het is mij al gelukt om de GPRS verbinding zo op te zetten (en ook bluetooth) dat ik via Internet explorer een aantal paginas kon bekijken op mijn PDA. Alleen na ongeveer 30 seconden "online" te zijn schakelt de nokia(althans dat denk ik) de GPRS verbinding uit zonder natuurlijk enige vorm van aankondiging. Ik heb al contact gehad met de helpdesk van Orange en alle instellingen zouden goed staan. Alleen waarom timed na die 30 seconden schakelt de GPRS verbinding zichzelf uit?

Als ik dus daarna wederom probeer te connecten dan lukt het om weer een gprs verbinding op te starten (naja eigenlijk meestel want soms moet de nokia uitgezet worden en weer ingeschakeld).
Ik heb het proggie Connect 2 Internet ook vandaag aangeschaft maar dit mocht ook niet baten.

ehhhh..HOI

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Kan je nergens de optie op je telefoon vinden "keep connection alive" ?
En wat je ook kan proberen is op je telefoon naar de GPRS opties gaan en daar "always on" aanzetten als dat "on demand" aan staat. (dit laatste was bij mij een oplossing, maar mijn verbinding vloog er na 1 seconde al uit)