Misschien een beetje een onduidelijke titel, maar ik kon even niets beters verzinnen. Ik heb al een tijdje een 6800GT, en over het algemeen doet ie 't best goed, maar bij de BF2 demo liep ik voor t eerst tegen het volgende probleem aan:
Standaard staat BF2 op 800x600 ingesteld. Dit werkt opzich prima (t/m het menu in ieder geval, verder heb ik nog niet geprobeerd, maar lijkt me wel). Zogauw ik de resolutie naar iets hogers probeer te veranderen, verandert de desktop resolutie wel, maar de viewport blijft op 800x600 (bij 50Hz, knipperknipper
) staan. Waardoor ik dus maar een deel van het beeld op mn scherm te zien krijg. Soms is dit het linker bovenstuk van de desktop, soms het midden. Ik dacht dat het aan BF2 lag, maar hetzelfde probleem doet zich ook voor bij enkele 64k scene demo's (zoals bijvoorbeeld deze), dus moet het wel aan mijn drivers liggen. Een screenshot ervan maken lukt niet, aangezien prt-screen gewoon een screenshot van de hele desktop geeft en niet alleen van de viewport. Om toch maar een impressie te geven van wat het probleem is een soepje:

Het probleem doet zich alleen voor bij 3D-dingen, de desktop resolutie veranderen bij de beeldschermeigenschappen werkt gewoon zonder problemen.
Ik heb gewoon maar 1 beeldscherm, en die hangt aan de VGA-poort. Mn tv is niet op de pc aangesloten. Ik gebruikte eerst forceware 77.30, die met BF2 meegeleverd werd, en heb vandaag geupgrade naar 77.72, maar het heeft niet geholpen. En als ik zo op GoT, nvidia.com en de BF2 site kijk lijkt ik de enige met dit probleem te zijn
Toch hoop ik dat er een oplossing voor is..?
Alvast bedankt iig
Standaard staat BF2 op 800x600 ingesteld. Dit werkt opzich prima (t/m het menu in ieder geval, verder heb ik nog niet geprobeerd, maar lijkt me wel). Zogauw ik de resolutie naar iets hogers probeer te veranderen, verandert de desktop resolutie wel, maar de viewport blijft op 800x600 (bij 50Hz, knipperknipper

Het probleem doet zich alleen voor bij 3D-dingen, de desktop resolutie veranderen bij de beeldschermeigenschappen werkt gewoon zonder problemen.
Ik heb gewoon maar 1 beeldscherm, en die hangt aan de VGA-poort. Mn tv is niet op de pc aangesloten. Ik gebruikte eerst forceware 77.30, die met BF2 meegeleverd werd, en heb vandaag geupgrade naar 77.72, maar het heeft niet geholpen. En als ik zo op GoT, nvidia.com en de BF2 site kijk lijkt ik de enige met dit probleem te zijn
Alvast bedankt iig