Toon posts:

Pioneer home cinema set vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Momenteel verblijf ik voor een vakantie in de VS bij mijn familie, nu ben ik net naar wal-mart geweest en zag daar een dolby setje staan van pioneer.

Nu wilde ik even wat reviews etc etc opzoeken op internet en kan het helaas niks vinden erover, wilde ook graag weten hoeveel hij in nederland zou kosten...

Link naar de pioneer set :

http://www.walmart.com/ca...0%3A3944%3A133251%3A77622

Edit : Voor de mod, op de kieskeurig website heb ik al gekeken.. en op google ook.
Wil alleen weten wat de prijs ongeveer in nederland zal zijn voor zo'n set en een aantal reviews, of het wel de moeite waardt is om dat ding mee te nemen..

Verwijderd

Sorry!

The page you're looking for is either temporarily unavailable or no longer exists.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:30
hmm raar.. Het typenummer wordt ook door Sony gebruikt.

Het kan overigens zijn dat dit type voor de amerikaanse markt is bedoeld. Hou rekening met andere stekkers en PAL/NTSC

Verwijderd

Ik zou dat setje laten staan. Je zit ten eerste met je stroom, daar is het 110 volt, hier 220 volt. Dus je moet al een omvormer hebben. Ten tweede je tuner gaat hier niet goed werken, ze gebruiken grotere stappen op de fm frequentie en je hebt geen RDS. Als laatste, hoe ga je dat ding hier in Nederland krijgen? Per vliegtuig in je koffer zal niet passen. Per post kan, maar dan zit je met de kosten van transport plus nog eens lekker invoerrechten hier in Nederland. En het apparaat zal waarschijnlijk geen CE keuring hebben, dus ben je officieel ook illigaal bezig (maar dit is het laatste waar ze moeilijk over zullen doen).

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je mag me best even mailen voor overleg als ik een fout maak, maar als ik een topic sluit is het niet de bedoeling dat je zelf maar even de beslissing neemt dat het onterecht is en nog een keer hetzelfde topic opent...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.