Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• IzoOoo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-06-2021
Mijn acer n35 reset zichzelf wanneer ik hem aanzet wanneer hij aan de lader ligt. De accu is nog helemaal vol dus daar kan het niet aan liggen. Wanneer hij aanstaat en ik stop hem aan de lader is er niks aan de hand. Iemand die dit probleem herkent en eventueel een oplossing weet?

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 12:15
Lijkt me niet helemaal gezond. Ik heb met mijn acer N30 nergens last van. Wellicht ergens een glitch. heb je hem nog recent nieuw zou ik hem zeker ruilen!
Herken het probleem in ieder geval niet, en heb het ook nog niet eerder gehoord.

ehhhh..HOI

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 14:24

Glabbeek

Dat dus.

Is er iemand die hier een oplossing voor heeft? Ik heb van hetzelfde probleem last; het is me nu al voor de derde keer overkomen. Het lijkt erop dat dit alleen gebeurt als hij via het lichtnet opgeladen wordt; wanneer ik hem in de auto oplaadt gaat het wel goed. Ik ga morgen in ieder geval maar eens bellen voor garantie, want zo kan ik het apparaat natuurlijk niet gebruiken :)

[ Voor 50% gewijzigd door Glabbeek op 17-07-2005 22:19 ]

En zo is het maar net.

• Glabbeek

Glabbeek

Dat dus.

Even een korte update:

Ik heb vanochtend met de helpdesk van Acer gebeld. Morgen sturen ze een koerier om het apparaat op te halen voor reparatie. Uit de reactie van de helpdesk leek het alsof het geen onbekend probleem is.

Aan de TS: Ik zou dus even de helpdesk bellen: 0900-2020767. Ze vragen trouwens om het serienummer van het apparaat; dat blijkt onder de GPS ontvanger te staan, wanneer je hem hebt uitgeklapt.

En zo is het maar net.

• Glabbeek

Glabbeek

Dat dus.

Even een kick, misschien heeft de topicstarter er nog wat aan.

Mijn n35 is gerepareerd; volgens de brief die bijgesloten was is het moederbord vervangen. Nu doet 'ie het prima. Er zijn geen resets meer na het opladen. Het was dus echt een hardwarefout.

En zo is het maar net.

Verwijderd

Erg toevallig, ik heb precies het zelfde probleem, eerst dacht ik dat het een combinatie was van het aan en uit zetten en software. Maar dat is dus niet het probleem, ik ga morgen ook de helpdesk bellen om te kijken of ze die van mij ook op kunnen halen.
Hoe lang is hij precies weg geweest, Glabeek ? En waren er extra kosten aan het ophalen verbonden ?
Pagina: 1