Ik heb een oude 17" monitor (een Dell D1028LR, uit '98) die het altijd trouw heeft gedaan, maar volgens mij nu zijn langste tijd gehad heeft... Hij doet het gewoon, maar na een tijdje dan verspingt het beeld opeensnaar blokkerig (je ziet de desktop erachter nog wel enigzins), volgens mij doen de beeldpuntjes niet meer de goede kleuren ofzo. Ook soms als je de compu hebt opgestart en de desktop geladen is (winxp), dan gaat ie gelijk uit (de monitor) en geeft een kort zoemend geluid en het ledje/lampje word oranje.
Waarschijnlijk is dit dus de monitor, want mijn videokaart is best wel nieuw (Ati Radeon 9800 pro) en de rest van mijn compu ook. Nou mijn vraag: is de monitor inderdaad aan vervanging toe? en is er software waarmee ik dat kan checken??? alvast bedankt...
Waarschijnlijk is dit dus de monitor, want mijn videokaart is best wel nieuw (Ati Radeon 9800 pro) en de rest van mijn compu ook. Nou mijn vraag: is de monitor inderdaad aan vervanging toe? en is er software waarmee ik dat kan checken??? alvast bedankt...
[ Voor 3% gewijzigd door Fudgem op 11-07-2005 21:05 ]
AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB