Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

NAV 2005 - kan niet geinstalleerd worden*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey. ik heb een probleem met norton anti virus 2005. ik werk met win xp pro. tijdens de installatie krijg ik een melding van: Norton anti virus kan niet worden geinstaleerd. verder staat er niks. ik heb ook geen eerdere versies van norton geinstaleerd.

Helllup :'(

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 16:16
Is het een legale versie?

Verwijderd

Topicstarter
ja duhhh natuurlijk :S

• DaannO
Oke dan wat is precies de melding? gewoon van norton kan niet geinstalleerd worden of een error? en je hebt echt nog nooit norton op je pc gehad? anders even in het register kijken voor norton compnenten.
En wat zijn trouwens je huidige specs van je pc?

Verwijderd

Topicstarter
gwn van norton kan niet worde geinstaleerd. verder niks. en nee ik heb geen eerdere versies van norton gehad.

P4 2.53 Ghz S478 Nortwood op Gigabyte 8STXCFS Nanya 512 ddr MB pc2300 142 Mhz
WD 80 GB Ati Radeon 9000 64 MB AGP 4 × Aopen Dvd Dual layer brander
Lan en geluid onboard. hele gedeuns ook bekent als Fujitsu Siemens Scaleo 600 BJ: 2001

EDIT: ik krijg deze melding.: Het instaleren van norton antivirus 2005 is mislukt. Wilt u het nogmaals proberen??

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 20:54 ]

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 20:48:
gwn van norton kan niet worde geinstaleerd. verder niks. en nee ik heb geen eerdere versies van norton gehad.

P4 2.53 Ghz S478 Nortwood op Gigabyte 8STXCFS Nanya 512 ddr MB pc2300 142 Mhz
WD 80 GB Ati Radeon 9000 64 MB AGP 4 × Aopen Dvd Dual layer brander
Lan en geluid onboard. hele gedeuns ook bekent als Fujitsu Siemens Scaleo 600 BJ: 2001
Hmm zal eerlijk zijn geen idee! Zulke fouten heb je weinig aan omdat ze geen info geven. heb echt geen idee. heb je zal al is gezocht op google enzo?

Verwijderd

Topicstarter
yup alles al uitgezocht maar nieks gevonde :( heb bij de regedit gekeke en idd er stond wat van symantec en norton bij. heb die dinge allemaal verwijdert maar heb nog steeds het probleem :'(

HELLUP

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb je de rechten ertoe wel ? En krijg je deze melding ook als je dezelfde versie eroverheen installeert ?

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Verwijderd

Topicstarter
ik ben computer beheerder . en wat bedoel je met je laatste vraag???

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 20:59:
ik ben computer beheerder . en wat bedoel je met je laatste vraag???
Hoeveel accounts heb je erop staan? Dus jij bent de admin van xp? en onder die account probeer je norton te installeren? Heb je er misschien al aan gedacht om norton zelf te bellen? Want die zullen er wel mee raad weten.

Verwijderd

Topicstarter
wats the number.???? kan het nerges in de boekjes vinde .

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 21:08:
Wat is het nummer? Ik kan het nergens in de boekjes vinden.
En, de Symantec Support Site?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 21:08:
wats the number.???? kan het nerges in de boekjes vinde .
http://symantec.nl/ ;)
sterker nog: http://symantec.nl/region/nl/techsupp/telsupp_other.html

hier staat t nr: http://symantec.nl/region...p/telsupp_other_list.html

[ Voor 114% gewijzigd door DaannO op 11-07-2005 21:15 ]

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Misschien heb je malware die de installatie stopt.

Een Hijackthis log zou handig zijn. :)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En daarbij; de foutmelding van de TS komt me ietwat bekend voor en weet ongeveer 99% zeker dat er een FAQ van is op hun site. Maar als beheerder zou je dat al hebben nagezocht? Wat staat er in je EventVwr?? Of in je CurrentVersion\Run-key?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-11 19:16
kun je hier iets mee?

linkje naar knowledgebase van symantec:

http://service1.symantec....ver=&tpre=nl&prev=&dtype=

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-11 20:00

vr6-only

Blub Blub

uhm ik denk niet dat het een offieciele foutmelding is ...misschien dat je een virus hebt die dat niet toelaat.

post je hijackthis files is en dan kijken we wel

It ain't stupid if it works!

• DaannO
MAX3400 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 21:20:
En daarbij; de foutmelding van de TS komt me ietwat bekend voor en weet ongeveer 99% zeker dat er een FAQ van is op hun site. Maar als beheerder zou je dat al hebben nagezocht? Wat staat er in je EventVwr?? Of in je CurrentVersion\Run-key?
de ts is 14 dus hij leert nog veel dingen ;) maar volgens mij weet hij ook veel :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

kaan.computers,

Alsnog even welkom op het mooie forum dat wij liefkozend GoT noemen. Zoals je ongetwijfeld is opgevallen hebben we op GoT ongeveer net zoveel regeltjes als dat we gebruikers hebben en we hebben een heleboel gebruikers.

Ik pak even de drie belangrijkste regeltjes eruit waarvan we van uitgaan dat jij je daar aan houd:
  • Probeer je probleem of vraag eerst zelf te beantwoorden. Zoek eens met Google,. kijk eens in het boekje of zoek eens op de website van de fabrikant. Vertel in je topic start dan ook even wat je probleem precies is.
  • Kom je er daarmee niet uit open dan een topic - let wel op dat je dit in het juiste forum doet en dat je een goede topic titel kiest. Meestal is het woord 'probleem' in je topic titel al een indicatie dat het geen goede topic titel is. Ik pas hem nog even aan voor je :)
  • Omschrijf helder en duidelijk je probleem, en ga ook actief aan de slag met de tips die mensen je geven. Zorg ervoor dat mensen niet hoeven te 'raden' naar wat je bedoelt - dat is nooit positief
Ik pas nog even je topic titel aan, kan jij zelf proberen wat 'actiever' mee te hepen aan de oplossing van je probleem? :)

Verwijderd

Topicstarter
jonges bedankt voor jullie hulp,, maar het werkt niet :'(;"(
ik weet egt niet meer wat k moet doen. windows opnieuw instalere is een optie, maar dit is de pc van mijn pap en die wilt dat nie :'(

HelllluP

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:15:
ik weet egt niet meer wat k moet doen. windows opnieuw instalere is een optie, maar dit is de pc van mijn pap en die wilt dat nie :'(

HelllluP
AVG proberen (is gratis) daarna proberen Norton te installeren, ik hoor het wel vaker dat het niet lukt (het installeren), soms al een virus op, meestal gewoon gare av. Probeer gewoon support ff.

[edit] Wil je pa het niet, laat het hem dan lekker zelf uitzoeken (BOFH actie ik weet het, maar word doodziek van dat soort types).

[ Voor 13% gewijzigd door MeNTaL_TO op 11-07-2005 22:23 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

HelllluP
Er is al eerder gezegd dat een Hijackthis log handig kan zijn. :)

Lees [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] door en post dan hier je log in code tags. :)

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

HelllluP
Anders lees je het topic. Werkt een Hijackthis log maken niet? Werkt je EventVwr ook niet? Doe er eens wat meer moeite voor aub. Dat nummer van Symantec had je ook zelf kunnen vinden op hun site. En daarbij, hou aub op met dat breezah taaltje en dat 'HELLUPPPPPPP'.

[ Voor 14% gewijzigd door TommyGun op 12-07-2005 04:19 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Pagina: 1