Toon posts:

[Showcase] Je Mooiste Zomervakantie 2005 Foto's...

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij is het geopent. (idee komt uit "Welke afmetingen" topic")

Zelfde Regels als bij :

"Solo testcasefoto's - om van te leren"
"Solo showcasefoto's - om te bewonderen - V2.0"

Leef je uit!!

Ps: Mijn foto's komen pas half/eind Augustus. ga dan pas op vakantie.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-01 17:05

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ben je niet bang voor fotokiekjes ipv fotowaardige pics?

Echt mooie vakantie pics kunnen toch ook in de twee bovenstaande topics?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
En is het niet al een beetje vroeg voor zo iets? meestal doe je dit in september of wou je gewoon de eerste zijn :P ?

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:43:
En is het niet al een beetje vroeg voor zo iets? meestal doe je dit in september of wou je gewoon de eerste zijn :P ?
Vroeg? valt toch wel mee?? ken genoeg mensen die al op vakantie zijn en v/d week of volgende week terug komen... en het was ook beetje impulsief gemaakt dit topic... met dat ik het las over dit id... dacht ik van dit moet er gewoon zijn :P

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:35
Als dit topic er nog is wanneer ik terugkom van vakantie zal ik wel iets posten. Maar verder ben ik het met meerdere mensen eens dat dit topic nu wat vroeg is. En dat het jammer is dat de TS zelf nog geen vakantie foto's heeft gemaakt ;)

Verwijderd

Ik ga van de zomer weer naar Kroatie, over een maand ga ik pas weg dus het is nog een beetje vroeg getimed dit topic :P

Maar waar ik ga zit een heel mooi nationaal park met prachtige watervallen. Voor degene die er bekend zijn het heel Plitvička jezera. Als ik de kans krijg om mooie pics te maken zal ik ze zeker posten.

Verwijderd

Ik ben daar vorig jaar in de buurt geweest, maar meer ook niet. Nadat ik achteraf foto's van dat gebied had gezien baalde ik daar wel van.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Als mensen echt wat moois hebben van hun vakantie om te laten zien, dan kunnen ze dat prima in een eigen showcase topic doen: nog een verzameltopic is niet nodig voor zoiets.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.