Ik heb hier een Aldi-laptop met daarin een Prism 802.11g draadloze netwerkkaart. Nu heb ik een Asus WL-500G router gekocht. Ik heb alles geprobeerd, maar ik krijg het niet aan de praat. Ook heb ik er nog een andere pc's via een kabel aangesloten, dat was binnen 5 klikken gefixt. De draadloze router krijg ik echter niet aan de gang. Heeft iemand hetzelfde probleem? Of heeft iemand een solution?
Is dat draadloze ingebouwd of een los kaartje?
Bij ingebouwde moet je vaak WIFI apart aanzetten dmv een (schuif)knopje of functietoets (FN+nogiets)
En WAT krijg je niet aan de gang? Ziet ie je draadloze netwerk wel? iets meer info graag.
Bij ingebouwde moet je vaak WIFI apart aanzetten dmv een (schuif)knopje of functietoets (FN+nogiets)
En WAT krijg je niet aan de gang? Ziet ie je draadloze netwerk wel? iets meer info graag.
[ Voor 25% gewijzigd door DJSmiley op 11-07-2005 18:10 ]
sorry, ik heb de laptop hier nu niet, ben ergens anders, dus kan niet kijken of er zo'n knop op zit. Het probleem is dat de netwerkkaart de router niet vind. Als hij die vind, is internet zo gefixt, maar het vindt gewoon helemaal niets
Heeft niemand dit probleem gehad? als iemand dit voor elkaar heeft gekregen, kan hij/zij dan zeggen HOE
? Ik ga zo ff een losse draadloze netwerkkaart kopen, kijken of het daar wel mee luke
Euh, heb wel zelfde probleem gehad.
Maar ja ik was dan ook vergeten mijn wifi kaart aan te zetten.
Dit is wel aan je gevraagd maar heb je geen antwoord op gegeven. Heb je niet een knop of FN combie die je Wifi activeerd?
Maar ja ik was dan ook vergeten mijn wifi kaart aan te zetten.
Dit is wel aan je gevraagd maar heb je geen antwoord op gegeven. Heb je niet een knop of FN combie die je Wifi activeerd?
Ik heb er wel antwoord op gegeven:
En je hebt helemaal gelijk gehad!! er zit een knop op :D:D. JEZUS wat een godverdommese moeite. Ik ga nu ff verder prutse, want kmoet de instellingen nog wel ff goed zette
. het rare is, dat die 3 tabbladen, na het druken op die toets weg zijn :S:S.
maarja, ik laat het julie weten
.
heel erg bedankt met die tip :D!!!!
Maar dat terzijde, ik ben nu bij de laptop (typ dit via hetzelfde netwerk, andere pc). Ik heb ff voor 24 euris een usb-draadloze netwerkkaart gekocht. Binnen 5 minuten had ik um aan de praat. Na de software van die usb-kaart te hebben geinstalleerd, zijn er plots ook 3 tabbladen bij de prism-configuratie gekomen.sorry, ik heb de laptop hier nu niet, ben ergens anders, dus kan niet kijken of er zo'n knop op zit.
En je hebt helemaal gelijk gehad!! er zit een knop op :D:D. JEZUS wat een godverdommese moeite. Ik ga nu ff verder prutse, want kmoet de instellingen nog wel ff goed zette
maarja, ik laat het julie weten
heel erg bedankt met die tip :D!!!!
fucking hell, het is gelukt
. De knop gevonden
.
Wat ik verder nog gedaan heb: WEP instellingen goed ingesteld, verbinding hersteld en hij had meteen verbinding.
danke danke, blij met het simpelste antwoord; 'zoek een knop :P'!! loll
nu ff dat kaartje terugbrengen
Wat ik verder nog gedaan heb: WEP instellingen goed ingesteld, verbinding hersteld en hij had meteen verbinding.
danke danke, blij met het simpelste antwoord; 'zoek een knop :P'!! loll
nu ff dat kaartje terugbrengen
Pagina: 1