Optie 2 -> 6 -> 7, autodial??

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Lord_Thunderball
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01-2013
Betekent deze optie dat hij automatisch gaat inbellen zodra hij pakketjes wil hebben?? Of dat hij gewoon zodra je online gaat de paketjes update??

rc5 Stats || Matrix info

Verwijderd

als je wilt dat je koe de buffers automatisch update wanneer je online bent doe dan:

optie 2 -> 6 -> 9 -> en vul daar een 1 in

Wil je handmatig fetchen en flushen vul daar dan een 0 in .
Vul je een 2 in werkt dat op dezelfde manier als de 1 alleeeeeeeeen als je koe zonder wu's komt te zitten zal ie ZELF inbellen om de buffers te updaten !

Suc6 }:O

• Lord_Thunderball
Maar er staat juist will NOT trigger auto-dial!!

rc5 Stats || Matrix info

Verwijderd

klopt .. het spookt op mijn PC .. toen ik mijn reply tiepte stond er echt dat ie automagisch zou inbellen om de buffers te updaten en nu kijk ik weer en staat er IDD NOT ....erg vaag ..

zoek ik ff uit .......:+

• Lord_Thunderball
Ik zit hier achter een proxy met 5 computers, die via isdn naar buiten zijn verbonden. Maar niet met een continue connectie. Ik hoef geen gegevens in te stellen voor de proxy, maar als ik optie 2 kies doet ie het niet, maar met optie 1 doet ie het wel, maar ik kan niet controleren of ie dan inbelt of dat ie het alleen doet als ik online ben!!

rc5 Stats || Matrix info

• Lord_Thunderball
Weet niemand dit???

rc5 Stats || Matrix info

Verwijderd

Als je optie 1 hebt gekozen zal je koe op het moment dat je een I-net verbinding hebt automagisch kontakt zoeken met de keyserver van je keuze en de buffers updaten...
(controle: ff dubbelklik op je koe in de systray en dan zie je of ie het doet).... heb zelf ook een koe draaien op die manier waar ik niet vaak bij kan komen.

Ik weet niet of er een mogelijkheid bestaat om met de nieuwe client de auto-inbel-funtctie weer aan de gang te krijgen en hoop dat iemand anders je dat wel kan vertellen

Ik kan je iig aanraden om je buff-in iets te vergroten zodat ie geen random-wu's gaat grazen |:(

suc6 }:O

Verwijderd

de autodial optie werkt alleen, als er wordt ingebeld via een dial up verbinding op het zelfde systeem als waarde dnetc client op staat. Dit gaat dus niet werken als op een andere computer (proxy) een isdn kaart is aangesloten..

Verwijderd

0) Off: the client will send/receive packets only when it needs to do so.
1) Dial-up detection mode: This acts like mode 0, with the addition
that the client will automatically send/receive packets when a
dial-up networking connection is established. Modem users
will probably wish to use this option so that their client
never runs out of packets.
2) Dial-up detection ONLY mode: Like the previous mode, this will cause
the client to automatically send/receive packets when
connected. HOWEVER, if the client runs out of packets,
it will NOT trigger auto-dial, and will instead work
on random RC5 packets until a connection is detected.
werkt ook niet meer als de koe op dezelfde PC staat waar ook de I-net verbinding wordt geregeld :'(

• Lord_Thunderball
Bedankt voor de hulp!

rc5 Stats || Matrix info

Pagina: 1