Stel...Advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Stel ik heb een laptop met modem en een acount bij zonnet. Als ik inlog bij zonnet, krijgt zonnet dan info over mijn laptoppie, dus harware specs zoals proc Id whatever?
zou dit mogelijk zijn? En hoe monitor je de uitgaande bits en bytes... Ik wil absolute zekerheid dat de host niet kan zien waarmee gecomuniceerd word.

dit is een beetje alleswat vraagje, maarja...

specs

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

beetje onmogelijk en waarom wil je dat voorkomen trouwens. Zolang je niets op je geweten hebt maakt het toch geen reet uit??

Verwijderd

ja klinkt minder legaal :)

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ja maar stel ff voor dat je dat wel hebt, leef je ff in in de siuatie

specs

Verwijderd

bel in met Linux + goeie firewall... kunnen ze NIETS zien.

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-08 08:00
normaal gesproken niet, als je dus standaard inbelsoftware gebruikt, kan er niets gebeuren

echter, als er wat anders op je pc geinstalleerd moet worden, ja, dan kan alles, en dan kun je dat ook niet tegenhouden

3kwp pvoutput

Verwijderd

Ben jij toevallig een handelaar in illegale cd's die met een laptop zichzelf wil verplaatsen en persoonlijk aan mensen leverd voor de doorverkoop? Zo ja, mag ik je nr. effe?

Verwijderd

Je moet zoiezo geen account nemen bij zonnet. Zonnet is langzaam en kut als je dan een gratis provider wil die snel is en nooit zeikt moet je wish
En volgens mij slaan ze geen informatie op van je computer. Je krijgt alleen een ip en deze verwijst altijd door naar je comp als je zit te kutten, kunnen ze daar eventueel wel achterkomen. Maar die moeite besparen ze zichzelf meestal!
Pagina: 1